کد خبر: 204580 - تاریخ: سه‌شنبه، 8 سپتامبر 2020 - 12:27

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا :

صدای سوت قطار زندگی رشت-مشهد از فرا به صدا در می آید

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: فردا ۱۹ شهریور قطار ۵ ستاره زندگی این شرکت در ایستگاه راه آهن رشت افتتاح رسمی شده و به سمت مشهد مقدس حرکت خواهد کرد.

به گزارش خوبان به نقل از شرکت رجا، محمد رجبی با اعلام این خبر افزود: با تلاش‌های همکاران این شرکت و سرمایه گذاری صورت گرفته از سوی سازمان تأمین اجتماعی، سومین رام از قطار مجلل و ۵ ستاره زندگی در مسیر ریلی جذاب و زیبای رشت- مشهد افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه قطار مجلل زندگی نخستین قطار ۵ ستاره در شبکه ریلی کشور بوده که به طور رسمی در فروردین ۱۳۹۴ توسط شرکت رجا در مسیر مشهد راه اندازی شد گفت: این قطار ۵ ستاره با دارا بودن تنها واگن رستوران دو طبقه در شبکه ریلی کشور با محیطی زیبا و جذاب، به علاوه امکانات دیگر همچون کوپه‌های ۴ تخته ویژه با سرویس‌های خواب بهداشتی وکیوم شده، پذیرایی توسط مهمانداران تحصیل کرده و مجرب، سیستم‌های صوتی و تصویری به صورت wifi و iptv، سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی و امکان تنظیم دمای کوپه توسط مسافر، در ۳ سطح پذیرایی بر اساس انتخاب مسافران هنگام خرید بلیت، سفری دل انگیز را برای مسافران فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: شرکت رجا به عنوان پیشرو در صنعت ریلی کشور با شیوع ویروس کرونا در همه قطارهای شرکت به ویژه قطار ۵ ستاره زندگی با ضدعفونی کردن کامل قطارها و رعایت شیوه نامه‌های کامل بهداشتی برای مأموران و مسافران از جمله: تب سنجی مأموران و مسافران، توزیع ماسک رایگان بین مسافران و مأموران، تعبیه مایع ضد عفونی کننده در سالن‌ها، سرویس‌های پذیرایی یک بار مصرف، و تأمین غذای بسته بندی شده از بهترین کترینگ صنعت هوایی کشور اقدام کرده است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads