کد خبر: 204577 - تاریخ: سه‌شنبه، 8 سپتامبر 2020 - 09:46

دستگیری ۸۹ قاچاقچی اقلام بهداشتی در گیلان؛ برخورد قانونی در انتظار اخلالگران امنیت روانی جامعه است

معاون عملیات فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۸۹ قاچاقچی اقلام بهداشتی در استان گفت: برخورد قانونی در انتظار اخلالگران امنیت روانی جامعه است.

به گزارش خوبان، سرهنگ سیدمحمد حسینی‌ مقدم  در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون گذشته توسط کارکنان نیروی انتظامی گیلان رعایت می‌شود اظهار داشت: با توجه به آنکه شرایط گیلان از حیث شیوع کرونا قرمز است لذا ما همچنان پروتکل‌های بهداشتی را در محیط‌های مختلف به‌منظور پیشگیری و مقابله با خطرات احتمالی رعایت می‌کنیم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گیلان به همکاری این سازمان با سایر دستگاه‌ها به‌منظور انجام اقدامات جهت جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا اشاره کرد و عنوان داشت: نیروی انتظامی گیلان با تامین امنیت مراکز درمانی آمادگی لازم برای مقابله با ویروس کرونا را دارد.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا در گیلان ۵۳۷ هزار و ۱۵۸ جفت دستکش، ۱۴۴ هزار و ۱۸ عدد ماسک و ۲۸۳ هزار و ۵۵۱ بطری محلول ضدعفونی کننده و ۷۲۳ لیتر الکل از قاچاقچیان کشف شده است. 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گیلان به تعداد افراد دستگیر شده در رابطه با قاچاق اقلام بهداشتی و درمانی اشاره کرد و ابراز داشت: در این راستا ۸۹ نفر دستگیر شدند و پرونده آنها حهت رسیدگی به مراجع قضایی استان گیلان تحویل داده شد.

حسینی مقدم با تاکید بر رصد و پایش دقیق فضای مجازی جهت مقابله با قاچاق اقلام بهداشتی و درمانی خاطرنشان کرد: با هرگونه جوسازی و برهم زدن فضای روانی جامعه به شدت برخورد می‌شود و با تمام امکانات خود در برابر قاچاقچیان اقلامی نظیر دستکش و ماسک و محلول ضدعفونی می‌ایستیم.

انتهای پیام/۶۱۳/ ت

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads