کد خبر: 204542 - تاریخ: دوشنبه، 7 سپتامبر 2020 - 12:21

فرماندار رشت :

۹ صندوق خرد بانوان در رشت راه اندازی شد

فتح اللهی از راه اندازی ۹ صندوق خرد بانوان در رشت خبرداد و گفت: این صندوق‌ها در راستای حمایت از تعاون و تولید کنندگان ایجاد شده است.

به گزارش خوبان، علی  فتح‌اللهی» امروز(دوشنبه، ۱۷ شهریور) در نشست با توانگران فعال شهرستان رشت به مناسبت هفته تعاون در محل فرمانداری اظهارکرد: داشتن احساس مسئولیت یکی از ضروریات در انجام فعالیت‌ها است.
 
فرماندار رشت با بیان اینکه داشتن ذهن و اندیشه پویا از اهم شاخص‌های فعالیت در حوزه‌های مختلف است گفت: به‌روز بودن اطلاعات و فعالیت‌ها از دیگر مواردی است که در راستای رسیدن به توسعه پایدار بدان باید توجه شود.‌
 
فتح‌اللهی اذعان کرد: شهرستان رشت دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف است که با شناسایی و هدایت آن می‌توان زمینه اشتغال و رونق اقتصادی را بیش از پیش فراهم کرد. 
 
وی با اشاره به راه اندازی ۹ صندوق خرد بانوان در شهرستان تصریح کرد: تشکیل تعاون روستایی و افزایش آن، راه اندازی صندوق خرد بانوان از دیگر اقداماتی است که در راستای حمایت از تعاون و تولید کنندگان انجام شده است.
 
فرماندار رشت در پایان به هفته دولت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در هفته دولت هزار و ۳۴۶ میلیارد ریال پروژه در شهرستان رشت به بهره‌برداری رسید که بیش از هزار میلیارد ریال آن در بخش خصوصی هزینه شد و زمینه اشتغال بیش از یک هزار نفر در این بخش فراهم شد.‌ 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads