کد خبر: 204538 - تاریخ: دوشنبه، 7 سپتامبر 2020 - 12:12

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان:

آتش روستای لات قزوین به عرصه های جنگلی گیلان نفوذ نکرد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به وقوع آتش سوزی در روستای لات استان قزوین، گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته آتش به عرصه های جنگلی گیلان نفوذ نکرد.

به گزارش خوبان ، امیر مرادی   با اشاره به گزارش عصر روز گذشته وقوع آتش سوزی در مراتع روستای لات در محدوده استان قزوین، اظهار کرد: به دریافت این گزارش و درخواست کمک مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین تیم‌های امدادی و یگان منابع طبیعی و همیاران طبیعت و نیروهای بومی به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با توجه به گستردگی آتش در محدوده استان قزوین و نزدیکی آن به برخی از روستاهای شهرستان رودبار و سیاهکل و احتمال گسترش آتش به عرصه‌های این دو شهرستان، افزود: به همین منظور از عصر روز گذشته دو فرماندار شهرستان‌های مذکور با تمام امکانات و توان در منطقه حضور داشته و از نزدیک شرایط را بررسی و دستورات لازم را ابلاغ کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه با تلاش نیروهای استان قزوین و امدادرسانی نیروهای گیلان آتش در حال حاضر مهار شده است، گفت: خوشبختانه آتش به عرصه‌های استان وارد نشد.

وی بر ضرورت ادامه دار بودن همکاری‌های بین استانی در زمینه حوادث و بحران‌ها تأکید و تصریح کرد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه و سختی امدادرسانی در چنین حوادثی نیازمند همکاری و تعامل و بهره گیری از ظرفیت‌ها و امکانات استان‌ها هستیم.

مرادی تأکید کرد: در حال حاضر نیز نیروهای امدادی و یگان منابع طبیعی در منطقه تا مهار و اطفای کامل حریق و بر طرف شدن خطر در منطقه حضور دارند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads