کد خبر: 20451 - تاریخ: چهارشنبه، 6 مارس 2013 - 11:49

خدا با خلقت انسان خدا آفرید!!!

مشایی: انسان تا 100 سال دیگر انسان می‌سازد!

خوبان خبر:مشایی با بیان اینکه مدتی درباره این موضوع فکر می‌کردم که وضعیت بشر در آینده چگونه خواهد شد، گفت: به نظرم در کمتر از صدسال آینده با انسان‌هایی زندگی می کنیم که ساخته خود ما هستند؛ انسان‌هایی دقیقا مثل ما که با آنها انس می‌گیریم و بدون تردید این آینده قطعی بشر است.

به گزارش خوبان به نقل از مهر: اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر جنبش عدم تعهد در ایران با بیان این مطلب در مراسم جشن بزرگ هنرمندان ایران که سه‌شنبه شب 15 اسفندماه با عنوان “درخت دوستی” برگزار شد، گفت: این یک افتخار برای من محسوب می شود که چند دقیقه ای می توانم در خدمت هنرمندان سرزمین ام باشم و در این فرصت دست داده بیان چند نکته ای خالی از لطف نیست.

وی در ادامه افزود: استادانی روی صحنه حضور پیدا کردند و مطالب بسیاری از کوروش، انسانیت، خرد و دوستی گفتند و من نیز می خواهم در فضیلت هنرمند نکته‌ای را بگویم.

مشایی با بیان اینکه مدتی درمورد این موضوع فکر می کردم که وضعیت بشر در آینده چگونه خواهد شد، گفت: به نظرم می‌رسد در کمتر از صدسال آینده با انسان هایی زندگی می کنیم که ساخته خود ما هستند. انسان هایی دقیقا مثل ما که با آنها انس می گیریم و زندگی می کنیم و بدون تردید این آینده قطعی بشر است.

وی ادامه داد: با بیان این موضوع خواستم بگویم در آن زمان اولین انسانی که انسان های امروزی قادر به ساختن آن می‌شوند از جنس مهندسان هستند اما انسانی که سر آخر ساخته می شود هنرمند و شاعر است. با این مقدمه خواستم عرض ادبی به هنرمندان اهل قلم اهل دل و اهل عشق بکنم.

مشایی ادامه داد: نکته بعدی درباره ایران، این است که ایران پایه‌گذار تمدن بشری است که البته این موضوع گفتن ندارد؛ چرا که دوست و دشمن آن را می دانند. اینکه در شش هزار سال پیش ما موسیقی داشتیم، چهار هزار سال پیش عمل جراحی انجام می دادیم و شوش مرکز زیور آلات بوده است و مدنیت نیز از آنجا آغاز شده، مورد قبول دوست و دشمن در سراسر جهان است.

 

انتهای پیام/90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads