کد خبر: 204482 - تاریخ: شنبه، 5 سپتامبر 2020 - 12:39

استاندار گیلان مطرح کرد:

اجرای سختگیرانه دستور العمل های بهداشتی در مدارس گیلان

به گزارش خوبان،  ارسلان زارع صبح شنبه در حاشیه آئین بازگشایی مدارس در جمع خبرنگاران با اشاره اینکه امسال بازگشایی مدارس در شرایطی خاص و در سایه شیوع ویروس کرونا انجام شده است، اظهار کرد: در چند ماهه گذشته با شیوع این ویروس شاهد ایجاد تغییر در روند زندگی به ویژه در حوزه آموزش‌ها بوده این. وی […]

به گزارش خوبان،  ارسلان زارع صبح شنبه در حاشیه آئین بازگشایی مدارس در جمع خبرنگاران با اشاره اینکه امسال بازگشایی مدارس در شرایطی خاص و در سایه شیوع ویروس کرونا انجام شده است، اظهار کرد: در چند ماهه گذشته با شیوع این ویروس شاهد ایجاد تغییر در روند زندگی به ویژه در حوزه آموزش‌ها بوده این.

وی با قدردانی از تلاش معلمان در ماه‌های پایانی سال تحصیلی گذشته، افزود: در سال تحصیلی جدید نیز نیازمند تلاش مضاعف‌تر معلمان در آموزش دانش آموزان هستیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم در راستای رعایت دستور العمل های بهداشتی انجام شده است، گفت: با توجه به حساسیت موضوع و نگرانی والدین این دستور العمل های نسبت به گذشته سخت‌تر طراحی شده و اجرایی می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه از همه تجربیات هفت ماه گذشته در زمینه مقابله با کرونا در حوزه مدارس و حفظ سلامت دانش آموزان بهره گیری می‌شود، تصریح کرد: در این راستا نیازمند مشارکت والدین و متولیان حوزه آموزش و پرورش هستیم.

زارع همچنین به موضوع ارائه آموزش‌های از طریق شبکه‌های مجازی نیز اشاره و تأکید کرد: باید بسترهای مناسب فضای مجازی در حوزه آموزش ایجاد و کاستی‌های موجود در سال گذشته برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه همه دانش آموزان باید از آموزش‌های یکسان برخوردار باشند، ادامه داد: متولیان امر باید تلاش کنند تا در امر آموزش دانش آموزان اختلال ایجاد نشود.

کد خبر 5015762
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads