کد خبر: 204446 - تاریخ: شنبه، 5 سپتامبر 2020 - 10:35

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

عملیات اجرایی فاز نخست چهاربانده کردن مسیر خمام به ضیابر با حضور نوبخت آغاز می‌شود

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سال گذشته برای چهار بانده کردن جاده خمام به پیربازار و ضیابر به طول ۵۰ کیلومتر کد اعتبارات ملی اختصاص داده شده بود.

به گزارش خوبان خبر ؛ سید کاظم دلخوش در مراسم استقرار کارگاه احداث فاز اول چهار بانده کردن جاده خمام به پیربازار و ضیابردر نوخاله صومعه سرا گفت: این جاده یکی از جاده های مواصلاتی مهم مرکز استان به آستارا و آسیای میانه است که خطرآفرین و پرحادثه می باشد.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سال گذشته برای چهار بانده کردن جاده خمام به پیربازار و ضیابر به طول ۵۰ کیلومتر کد اعتبارات ملی اختصاص داده شده بود.

سیدکاظم دلخوش افزود: برای اجرای فاز نخست این جاده از پیربازار به نوخاله صومعه‌ سرا به طول حدود ۸ کیلومتر ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی گفت: اجرای عملیات فاز اول این طرح هفته آینده با حضور دکتر نوبخت معاون رییس ‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در هفته آینده آغاز می شود.

استقرار کارگاه و ماشین آلات راهسازی جهت عملیات اجرای چهار خطه کردن محور پیربازار به ضیابر در فاز نخست به طول ٧ هزار و ۶٠٠ متر و با اعتبار٢٩ میلیاردو ۴٠٠ میلیون تومان ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads