کد خبر: 20444 - تاریخ: چهارشنبه، 6 مارس 2013 - 11:34

در مصاحبه با خوبان خبر:

بخشدار خمام: ۷۰۰ متر از کمربندی خمام در روز درختکاری به کاشت نهال اختصاص داده شد

بخشدار خمام: حسب دستور مقام عالی استان، که گفتند دو کیلومتر از راه های مواصلاتی ورودی و خروجی هر بخش و شهرستان باید به درختکاری اختصاص داده شود، در شهر خمام نیز این قضیه در کمربندی خمام صورت گرفت.

به گزارش خوبان: حسین ذاکر استقامتی بخشدار خمام در حاشیه مراسم روز درختکاری در خمام، در پاسخ به سوال خبرنگار خوبان خبر در خصوص نحوه برگزاری این مراسم گفت: هر ساله از ۱۵ لغایت ۲۲ اسفند ماه مصادف با هفته ی منابع طبیعی است و روز ۱۵ اسفند روز درختکاری می باشد. حسب دستور مقام عالی استان، مهندس هاشم نیا، که گفتند دو کیلومتر از راه های مواصلاتی ورودی و خروجی هر بخش و شهرستان باید به درختکاری اختصاص داده شود، در شهر خمام نیز این قضیه در کمربندی خمام صورت گرفت.

وی ادامه داد: در روز درختکاری، در کمربندی خمام به طول ۷۰۰ متر با حضور معاون محترم استاندار، آقای عظمتی فرماندار رشت، مهندس کوچکی نژاد، مهندس شعبان نژاد، حجت الاسلام عاشوری امام جمعه ی بخش، و دیگر مسئولین استانی، و مدیر کل منابع طبیعی، غرس نهال را انجام دادیم.

بخشدار خمام در ادامه در خصوص نامگذاری هر نهال به نام یک شخص گفت: یکی از مباحث ابتکاری این موضوع که تا الان رخ نداده بود، این بود که چون خود مهندس هاشم نیا جز جانبازان جنگ تحمیلی می باشند یک نهال را به یاد جانباز این استان، و مقام عالی این استان، غرس شد. و اما  سه عدد از این نهال ها به نام شهدای منابع طبیعی استان، و ۱۶۴ نهال هم با نام شهدای بخش خمام و مردم ولایتمدار و شهیدپرور این بخش کاشته شد.

 

خبرنگار : معین قیامی

انتهای پیام/۷۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads