کد خبر: 204423 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 سپتامبر 2020 - 16:00

فرماندار رشت در بازدید از پروژه سیتادیوم خمام عنوان کرد؛

موظف به رفع دغدغه سرمایه گذاران هستیم

فرماندار رشت با ابراز امیدواری در جهت تسریع در روند اجرایی پروژه مجتمع فرهنگی، تجاری و تفریحی سیتادیوم، تاکید کرد: خودمان را موظف به رفع دغدغه سرمایه گذاران و کارآفرینان می دانیم.

به گزارش خوبان خبر ، علی فتح اللهی روز گذشته  از روند اجرایی پروژه مجتمع فرهنگی، تجاری و تفریحی سیتادیوم در مسیر رشت به خمام بازدید کرد.

فرماندار رشت در حاشیه این بازدید با بیان اینکه  ما خودمان را موظف به رفع دغدغه های سرمایه گذاران می بینیم، افزود: امیدواریم با پیگیری و رفع مشکلات  بتوانیم سرعت کار تسریع شود.

مهندس فتح اللهی با اعلام آمادگی جهت تامین زیرساخت ها و رفع مشکلات این پروژه، گفت: با توجه به اهمیت این پروژه به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های اشتغالزایی استان گیلان، باید پیگیری این پروژه به صورت ویژه انجام شود  و بخشدار خمام به عنوان نماینده فرمانداری، مشکلات این پروژه را به صورت ویژه پیگیری خواهد نمود.

وی با اشاره به اثرات مهم این پروژه در زمینه اشتغالزایی و توسعه شهرستان رشت، ابراز امیدواری کرد: با تسریع در روند اجرایی این پروژه و تسهیل امورات اداری پیش روی سرمایه گذار تا پایان سال ۱۴۰۰ شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads