کد خبر: 204352 - تاریخ: سه‌شنبه، 1 سپتامبر 2020 - 08:36

فرماندار رشت:

رشد ۶۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در رشت

فرماندار رشت از رشد ۶۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان رشت خبر داد و گفت: طبق گزارش‌های دریافتی استفاده مواد مخدر به سنین دانش‌آموزی رسیده است و این آمار برای کشوری با قدمت دیرینه فرهنگی شایسته نیست.

به گزارش خوبان، علی فتح اللهی  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رشت با اشاره به اشاره به رشد ۶۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح مرکز استان نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: علاوه‌بر اقدامات انتظامی باید از ابزارهای فرهنگی آموزشی جهت پیشگیری از شیوع گرایش به مواد مخدر در جامعه افزوده شود.

وی با بیان اینکه اعتیاد بسیاری از ویژگی‌های مثبت اخلاقی و رفتاری را از خانواده دور می‌کند، افزود: همه خانواده‌ها ممکن است در معرض آسیب‌های ناشی از اعتیاد قرار گیرند، بنابراین همه باید در کنار هم جهت مقابله با این معضل بسیج شویم، بنابراین مبارزه با مواد مخدر فقط برعهده نیروهای امنیتی و نیروی انتظامی نیست بلکه همه دستگاه‌ها در این راستا بایستی تلاش کنند.

فتح‌اللهی با بیان اینکه دشمنان اسلام و نظام با تهدیدات و ترفندهای نوین درصدد خدشه دار کردن انقلاب و فروپاشی کشور هستند و می‌خواهند امنیت، آرامش و اقتصاد کشور را سلب کنند، گفت: دشمن امروز روش مبارزه را تغییر داده و با انواع مواد مخدر صنعتی درصدد مبارزه با خانواده‌های ایرانی است.

فرماندار رشت تصریح کرد: طبق گزارش‌های دریافتی استفاده مواد مخدر به سنین دانش‌آموزی رسیده است و این آمار برای کشوری با قدمت دیرینه فرهنگی شایسته نیست.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها در راستای مبارزه با موادمخدر، خاطرنشان کرد: توسعه بخش فرهنگی، اعتقادی و دینی بیش از پیش بایستی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار رشت بهره‌گیری از ظرفیت صداوسیما و فضای مجازی را از جمله راهکارهای مقابله با معضل اعتیاد دانست و تصریح کرد: در کنار تلاش‌های نیروهای انتظامی و سپاه باید از ظرفیت سمن‌ها در راستای آگاه سازی جامعه استفاده شود.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads