کد خبر: 204334 - تاریخ: دوشنبه، 31 آگوست 2020 - 14:54

در ۴ روز گذشته؛

بیش از ۳۳۷ هزار خودرو وارد گیلان شد

مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به اینکه در چهار روز گذشته بیش از ۳۳۷ هزار خودرو وارد استان شده است، گفت: محور قزوین – رشت پر ترددترین محور گیلان در این ایام بوده است.

به گزارش خوبان، فریبرز مرادی با اشاره به اینکه طی چهار روز گذشته ۳۳۷ هزار و ۲۸ خودرو وارد استان گیلان شده است، اظهار کرد: در همین مدت نیز ۲۴۲ هزار و ۶۱۴ خودرو از استان نیز خارج شدند.

وی با بیان اینکه در مقایسه با مدت مشابه هفته گذشته در بخش ورودی خودور با افزایش ۴۱ درصدی و در بخش خروجی نیز با رشد ۹ درصدی مواجه بوده این، گفت: بیشترین ورودی خودرو نیز در روز پنجشنبه با ۹۶ هزار و ۶۵۹ به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری گیلان ادامه داد: در این مدت بیشترین خروجی نیز در روز یکشنبه با ۶۴ هزار و ۶۲۵ خودرو نیز برای استان گیلان به ثبت رسیده است.

وی همچنین تصریح کرد: بیشترین میزان ورودی روز پنج شنبه از طریق محور آزاد راه قزوین – رشت با ۶۱ هزار و ۸۱۹ وسیله نقلیه و بیشترین میزان خروجی در روز گذشته از طریق همین محور با حدود ۴۰ هزار و ۳۳۰ وسیله نقلیه بوده است.

مرادی افزود: بر اساس آمارهای دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شما طی ۲۴ ساعت گذشته محور امامزاده هاشم، تقاطع سراوان با متوسط تردد ساعتی ۱۷۲۶ وسیله نقلیه و محور لاهیجان لنگرود با ۱۶۶۳ نقلیه پرترددترین محورهای استان طی ساعت گذشته بوده‌اند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads