کد خبر: 204304 - تاریخ: دوشنبه، 31 آگوست 2020 - 00:09

علیرغم توصیه های ستاد ملی کرونا؛

حضور مسافران در سواحل بخش های خمام ،خشکبیجار و لشت نشاء

وجود اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرده بود که مردم در تعطیلات محرم به استان‌های شمالی سفر نکنند با این حال سواحل گیلان مملو از مسافر است.

به گزلرش خوبان خبر ؛ با وجود اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرده بود که مردم در تعطیلات محرم به استان‌های شمالی سفر نکنند با این حال سواحل گیلان مملو از مسافر است.

گردشگران با وجود هشدارهای مسئولان وزارت بهداشت مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و سفر نکردن در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی در ساحل بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشا بدون رعایت پروتکل های بهداشتی حضور دارند.

گرچه مسئولین محلی بخش های مذکور اقدام به مسدودی سازی سواحل کردند، اما گردشگران وسیله های نقلیه خود را جای دیگر پارک گرده و به ساحل مراجعه کردند.

ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه مسافران علیرغم توصیه های ستاد ملی کرونا به گیلان سفر کردند، اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۳۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های دولتی و خصوصی شهرستان های گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان های گیلان بستری شدند، تصریح کرد: متاسفانه ۱۵ نفر از این بیماران مسافرانی هستند که از سایر استان ها به گیلان سفر کرده اند.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads