کد خبر: 204274 - تاریخ: شنبه، 29 آگوست 2020 - 10:24

وضعیت گیلان بحرانی است، سفر نکنید

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکنون ۳۷۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که این امر نشان‌دهنده بحران کرونا در گیلان است.

به گزارش خوبان،  آبتین حیدر زاده امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر وضعیت ناپایدار گیلان در خصوص شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: استان گیلان دومین کانون شیوع کرونا در کشور بوده و بر اساس اعلام وزارت بهداشت وضعیت این استان قرمز و خطرناک است.

وی با اشاره به بستری بودن ۳۷۰ بیمار در بیمارستان‌های گیلان گفت: امروز برای اولین بار در طی این مدت تعداد بیمار بستری‌شده در بیمارستان‌های استان ۱۵ نفر بیشتر از روزهای قبل بوده که تعدادی از آنان مسافر هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با گله‌مندی از‌ بی‌توجهی مسافرین در خصوص عدم مسافرت به گیلان تصریح کرد: هر روز مردم از رسانه‌ها توصیه‌های ما را می‌شنوند ولی متأسفانه بازهم شاهد بی‌توجهی مسافرین به روند‌‌ صعودی کرونا در گیلان بوده و تعداد بسیار زیادی مسافر به گیلان سفر کردند که این امر قطعاً منجر به افزایش تعداد افراد بستری‌شده در بیمارستان می‌شود.

حیدرزاده مسافرت مسافرین به گیلان را بی‌اخلاقی دانست و افزود: وقتی مسافرین می‌دانند ۴۰ درصد آنان ممکن است ناقل کرونا ولی بدون علامت باشند ولی بازهم علیرغم تأکیدات فراوان به این استان سفرکرده و جان خود و اطرافیانشان را به خطر می‌اندازند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads