کد خبر: 204266 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 آگوست 2020 - 16:27

استاندار گیلان :

هدفگذاری برای افزایش مساحت گلخانه های گیلان به ۷۰ هکتار

استاندار گیلان با اشاره به توجه به توسعه کشت گلخانه ای در استان، گفت: باید مساحت گلخانه ای گیلان تا پایان سال به ۷۰ هکتار افزایش یابد.

به گزارش خوبان، ارسلان زارع امروز (پنجشنبه) در حاشیه بهره برداری از طرح‌های شهرستان لنگرود، اظهار کرد: امسال شاهد بهره برداری از هزار و ۴۴ پروژه با اعتبار بیش از دو هزار و ۳۷۸ میلیارد تومان اعتبار در استان گیلان بوده‌ایم.

وی با اشاره به رشد ۵۵ درصدی در میزان اعتبارات هزینه شده در پروژه‌های امسال در مقایسه با سال گذشته، گفت: از مجموع اعتبارات هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان سهم بخش خصوصی در اجرای این پروژه‌ها بوده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه ۱۱۷ پروژه از مجموع پروژه‌ها مربوط به شهرستان لنگرود است، افزود: بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌های هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های مختلف شهرستان لنگرود، تأکید کرد: باید از فناوری‌های روز برای افزایش ظرفیت تولید و اشتغال زایی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری لنگرود استفاده شود.

زارع به توسعه کشت گلخانه‌ای در استان گیلان اشاره و تصریح کرد: قطعاً با افزایش فعالیت‌های در این بخش زمینه افزایش مساحت گلخانه‌های استان تا پایان امسال به ۷۰ هکتار خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در استان گیلان محصولات کشاورزی مختلف تولید می‌شود، گفت: باید زمینه صادرات این محصولات و همچنین گل و گیاه به کشورهای حاشیه خزر در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 5010127
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads