کد خبر: 204251 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 آگوست 2020 - 09:36

فرمانده انتظامی استان گیلان

تشکیل قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در ناجا | آمادگی برای مقابله با مخلان نظم و امنیت

فرمانده انتظامی استان از آمادگی پلیس برای تامین امنیت عزاداران حسینی خبر داد و گفت: برای مقابله با گردنکشان و مخلان نظم و امنیت، قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در ناجا تشکیل شد.

به گزارش خوبان،  سردار “عزیزاله ملکی” صبح امروز در جمع فرماندهان، معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: کارکنان نیروی انتظامی در ایام محرم با ارائه خدمات به عزاداران حسینی به دنبال توشه‌ای برای آخرت هستند.

فرمانده انتظامی استان گیلان به آمادگی کامل پلیس استان برای تامین امنیت مردم به ویژه در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی بر لزوم پیشگیری از وقوع جرائم و برخورد قاطع و قانونی با هنجارشکنان و اخلالگران به خصوص در سطح سواحل و تفرج‌گاه‌های استان تاکید کرد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با بیان اینکه اراذل و اوباش نوظهور ابزار و اهرم دشمنان و معاندان هستند، افزود: اراذل و اوباش نوظهور اهرم دشمن برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی هستند.

سردار ملکی با توجه به خودنمایی و انتشار تصاویری از اراذل و اوباش در فضای مجازی اظهار داشت: برای مقابله با گردنکشان و مخلان نظم و امنیت، قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در ناجا تشکیل و شناسایی و برخورد شدید و قاطع با آنها به عنوان اصلی‌ترین اولویت در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اعلام اینکه تامین امنیت شهروندان اصلی‌ترین وظیفه نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: پلیس و مرجع قضائی در برخورد با اراذل و اوباش از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه هیچگاه نباید فکر کنیم دشمن دست از تلاش برای برهم زدن نظم عمومی در داخل کشور کشیده ‌است، تصریح کرد: نیروی انتظامی براساس وظیفه، آمادگی لازم برای حفظ امنیت و مقابله با تهدیدات دشمنان را دارد.

سردار ملکی با اشاره به آمادگی پلیس برای تامین امنیت عزاداران حسینی با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود افزود: پلیس با خاطیان، هنجارشکنان و خودروهای متخلف برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه فقط هیئت‌های دارای مجوز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند از شهروندان و هیئت‌های عزاداری خواست، در اقامه عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا را مد نظر قرار دهند.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads