کد خبر: 204218 - تاریخ: چهارشنبه، 26 آگوست 2020 - 08:57

رئیس شورای شهر خمام :

شورای پنجم ‌دنبال ارائه گزارش‌ شفاف به مردم است

رییس شورای اسلامی شهر خمام در واکنش به گزارش منتشر شده از جلسه  روز گذشته شورا با بیان اینکه درخواستی‌که از سوی شورا از شهردار برای گزارش درآمدها و هزینه‌ها شده بود به‌درستی محقق شده، عنوان کرد : شورای پنجم آگاهی و دانستن را حق شهروندان می‌داند و به‌دنبال ارائه گزارش‌های شفاف به مردم می‌باشد.

به گزارش خوبان، رییس شورای اسلامی شهر خمام در واکنش به گزارش منتشر شده از جلسه  روز گذشته شورا با بیان اینکه درخواستی‌که از سوی شورا از شهردار برای گزارش درآمدها و هزینه‌ها شده بود به‌درستی محقق شده، عنوان کرد : شورای پنجم آگاهی و دانستن را حق شهروندان می‌داند و به‌دنبال ارائه گزارش‌های شفاف به مردم می‌باشد.

اسماعیل احمدنیا با بیان اینکه گزارش درآمدها و هزینه‌ها دو سال است که توسط شورای پنجم ارائه می‌شود، تصریح کرد : آیا عضو شورا که منتقد گزارش منتشر شده است، در سال اول که ریاست شورا را سیدرضی مودب‌پور برعهده داشت خواستار چنین گزارشی شده بود، یا اهداف انتخاباتی دنبال می‌شود؟

به گفته‌ی وی، گزارش درآمدها و هزینه‌ها در سال اول شورای پنجم ارائه نشده بود، اما این‌رویه در سال‌های دوم و سوم تغییر نموده و جلسات ضمن‌آنکه در راستای شفافیت هرچه بیشتر با حضور رسانه‌های محلی برگزار می‌شود، هرساله ریز درآمدها و هزینه‌های شهرداری توسط حسابرس، مورد حسابرسی قرار می‌گیرد.

احمدنیا، خاطرنشان کرد : امیدواریم که برخی‌از اعضای شورای شهر به دنبال رسیدن به حقانیت و شفافیت بوده و در تیررس قراردادن شهرداری و سایر اعضای شورا بهانه‌ای برای کسب آرای بیشتر و حرکت در مسیر پوپولیستی نباشد.

 

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads