کد خبر: 204153 - تاریخ: یکشنبه، 23 آگوست 2020 - 15:03

استاندار گیلان در خمام خبر داد:

۱۵۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه برق منطقه‌ای گیلان تا پایان سال جاری اجرای می شود

صبح امروز و در نخستین روز از هفته دولت، باهدف افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت؛ پروژه‌های افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای بخش شمالی شهر رشت و نیز شهرستان آستانه‌اشرفیه به‌صورت هم ‌زمان در خمام افتتاح شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ صبح امروز و در نخستین روز از هفته دولت، باهدف افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت؛ پروژه‌های افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای بخش شمالی شهر رشت و نیز شهرستان آستانه‌اشرفیه به‌صورت هم ‌زمان در خمام افتتاح شد.

استاندار گیلان در حاشیه بهره‌برداری از پروژه افزایش ظرفیت ترانسفورماتور پست رشت شمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های وزارت نیرو در امر توسعه و آبادانی کشور اظهار کرد: حلاوت افتتاح پروژه‌هایی که بهبود کیفیت زندگی مردم و توسعه استان را به همراه دارد برای خدمتگزاران دوچندان است، به‌ویژه پروژه‌هایی که می‌تواند در راستای جهش تولید و شکوفایی استان نقش‌آفرین باشد.

به گفته ارسلان زارع، خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته در تابستان امسال با حداقل خاموشی‌ها در استان مواجه بودیم که این امر درنتیجه تلاش‌های صورت گرفته و افزایش ظرفیت پست‌ها در نقاط مختلف گیلان است.

وی با اشاره به اعتبار افزون بر ۲۱ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های افزایش ظرفیت پست برق دو شهرستان رشت و آستانه‌اشرفیه گفت: انجام این پروژه‌ها هم در جهت توسعه فعالیت‌های اقتصادی و هم رفع دغدغه‌های مردم از افت فشار و ولتاژ است و پایداری برق مشترکان تجاری و خانگی را هم محقق می‌کند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه افزایش ظرفیت دو ترانسفورماتور پست شهرستان‌های یادشده رشت در فرصت کوتاهی به انجام رسید، تصریح کرد: انجام این نوع از فعالیت‌های توسعه‌ای در استان استمرار خواهد داشت و تا پایان سال حدود ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه برق منطقه‌ای استان اجرایی و بخش اعظم آن طی دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  خوبان خبر، پروژه افزایش ظرفیت ترانسفورماتور پست رشت شمالی از ۳۰ مگاولت آمپر به ۴۰ مگاولت آمپر ارتقا یافت که اجرای آن بااعتباری افزون بر ۹ میلیارد و هشت‌صد و چهل میلیون تومان صورت گرفت، همچنین اجرای پروژه ملی و زیرساختی افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای پست برق آستانه‌اشرفیه که به‌صورت تصویری با پروژه افزایش ظرفیت پست رشت شمالی در خمام  مورد بهره‌برداری قرار گرفت، از ۶۰ مگاولت آمپر به ۸۰ مگاولت آمپر ارتقا پیدا کرد. 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads