کد خبر: 204099 - تاریخ: شنبه، 22 آگوست 2020 - 10:50

استاندار گیلان:

نیروی زمینی نقش موثری در ارائه خدمات در ایام کرونا داشته است

استاندار گیلان با اشاره به حضورموثر نیروی زمینی در اجرای طرح های مختلف برای مقابله با ویروس کرونا در استان، گفت: این حضور، خدمات این نیروی در زمان دفاع مقدس را تداعی کرد.

به گزارش خوبان،  ارسلان زارع صبح شنبه در حاشیه افتتاح طرح توسعه و بهسازی بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا به سلامت مردم و اقتصاد جامعه جهانی به ویژه ایران آسیب زده است.

وی در ادامه وجود وحدت و انسجام در میان همه ارکان و بخش‌های نظام از کشوری و لشکری را از مهم‌ترین عوامل موفقیت در مبارزه با ویروس کرونا در مقایسه با بسیاری از نقاط جهان عنوان کرد و افزود: در این مدت شاهد خدمات رسانی همه بخش‌ها به ویژه نیروهای مسلح در استان گیلان بوده‌ایم.

استاندار گیلان تأکید کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای طرح‌های مقابله‌ای همچون غربالگری، پاکسازی اماکن عمومی و تقویت تجهیزات و امکانات زیرساختی با کادر درمان و پزشکی استان گیلان تعامل بسیار خوبی داشته است.

وی با اشاره به افتتاح طرح توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) از نمونه‌های بارز تعامل و همکاری نیروی زمینی ارتش با حوزه بهداشت و درمان است، گفت: امیدواریم این تعامل سازنده همچنان ادامه داشته باشد.

زارع با بیان اینکه خدمات ارزشمند نیروی زمینی ارتش در ایام شیوع ویروس کرونا تداعی کننده روزهای دفاع مقدس بوده است، گفت: مردم گیلان قدردان زحمات نیروی زمینی ارتش در روزهای سخت در این استان هستند.

کد خبر 5004787

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads