کد خبر: 204096 - تاریخ: شنبه، 22 آگوست 2020 - 10:48

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان:

کارآفرینان و استارتاپ‌ها در گیلان با اعطاء تسهیلات ارزان قیمت حمایت می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: در راستای عمل به سیاست‌های وزارت تعاون کارآفرینان و استارتاپ‌ها در گیلان با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت حمایت می‌شوند.

به گزارش خوبان، عباس علیزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران انجام فعالیت‌های بنیادی و ترویجی در حوزه توسعه کارآفرینی را از سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد و اظهار داشت: کارآفرینان و استارتا‌پ‌ها در استان گیلان با اعطاء تسهیلات ارزان قیمت بانکی حمایت می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه این دستگاه به ایده‌های نو و خلاق در قالب کارآفرینی،استارت‌آپ‌ها و یا شرکت‌های شتاب‌دهنده تسهیلات حمایتی پرداخت می‌کند عنوان کرد: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صندوق‌ها و بانک‌های مرتبط اهداف مهمی را در بخش کارآفرینی دنبال می‌کند.

علیزاده بهره گرفتن از سیستم بانکی به عنوان یک ابزار پشتیبانی برای حمایت از فعالیت‌های کارآفرینی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و تصریح کرد: دبیرخانه کارگروه اشتغال استان گیلان هم با استفاده از کمیته‌های خود از کارآفرینان حمایت‌های لازم را به عمل می‌آورد. 

 وی تشکیل کمیته‌های فنی در دبیرخانه کارگروه اشتغال استان گیلان را گامی در جهت عملیاتی کردن شعارها و برنامه‌های وزارت تعاون در جهت حمایت از کارآفرینان ذکر کرد و افزود: مجموعه فنی و حرفه‌ای نیز با ارائه آموزش‌های کاربردی خود به متقاضیان سهم به‌سزایی در پشتیبانی از فعالیت‌های کارآفرینی دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان ارائه آموزش‌های نو به کارآفرینان را رویکرد خوب سازمان فنی و حرفه‌ای که در راستای اهداف این اداره کل نیز قرار گرفته است تلقی کرد و بیان داشت: اگر کارآفرینی در مجموعه کانون کارآفرینی استان گیلان پذیرش شود این اداره کل تسهیلات لازم را به وی پرداخت می‌کند.

علیزاده آموزش، هدایت، حمایت و نظارت را سه رویکردی که در مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در راستای حمایت از کارآفرینی وجود دارد اعلام کرد و گفت: در راستای ایجاد تغییر رویه در بخش کارآفرینی از سال گذشته ۲ باشگاه کارآفرینی ویژه نوجوانان را در استان گیلان راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی دادن فرصت ریسک به نوجوانان و استفاده از فکر و خلاقیت آنان را از جمله اهداف تشکیل باشگاه‌های کارآفرینی نوجوانان در استان گیلان دانست و خاطرنشان کرد: در کنار همه این فعالیت‌ها اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان مراکز مشاوره‌ای هم دارد تا از کارآفرینان به شکل کامل حمایت به عمل آورد.

انتهای پیام/۶۱۴/ ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads