کد خبر: 204085 - تاریخ: شنبه، 22 آگوست 2020 - 09:50

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان:

گیلان باید برای قاچاقچیان ناامن شود

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان اینکه استان گیلان باید برای قاچاقچیان ناامن شود، گفت: کارهای انجام‌شده در حوزه مبارزه با کرونا در استان بسیار خوب و مؤثر بوده و در این حوزه کارهای اساسی اندیشیده شد.

به گزارش خوبان، اسماعیل حیدری آزاد  مواد مخدر را یک آسیب بزرگ برای جامعه دانست و اظهار کرد: هرگونه جرم و جنایت در جامعه ریشه در مواد مخدر داشته و این مواد به‌عنوان یک خطر بزرگ در جامعه معرفی می‌شود که باید اقدامات لازم در جهت رفع این آسیب اندیشیده شود.

وی با اذعان به اینکه باید در خصوص آسیب‌های مواد مخدر در استان فرهنگ‌سازی اندیشیده شود، گفت: باید از طریق آگاهی و فرهنگ‌سازی، میزان مشارکت را در جامعه افزایش داده و در عرصه پیشگیری مواد مخدر در استان اقدامات لازم را انجام دهیم زیرا از طریق ریشه مواد مخدر به حداقل می‌رسد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به کمپ‌های ترک اعتیاد در استان گیلان افزود: مراکز ترک اعتیاد در استان گیلان نیاز به توجه جدی دارد زیرا این استان نسبت به استان‌های دیگر عقب است.

حیدری آزاد فراهم آوردن فضای کسب‌وکار برای افراد بهبودیافته از مصرف مواد مخدر را یک الزام در استان گیلان دانست و بیان کرد: فردی که بهبود پیدا می‌کند باید فضای کار را برایش فراهم کرده و انجمن کارفرمایان به آنان اعتماد کند و دولت هم هرگونه حمایتی را در این خصوص انجام می‌دهد.

وی با اشاره به نقش مؤثر پیشگیری از مصرف مواد مخدر در استان گیلان تصریح کرد: باید با برگزاری برنامه‌های آموزشی و دوره‌های مختلف خانواده‌ها را از خطرات مصرف مواد مخدر آشنا کنیم زیرا در این صورت می‌توان آسیب‌های این مواد خانمان‌سوز را در جامعه کاهش دهیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان اینکه استان گیلان باید برای قاچاقچیان ناامن شود، افزود: کارهای انجام‌شده در حوزه مبارزه با کرونا در استان بسیار خوب و مؤثر بوده و در این حوزه کارهای اساسی اندیشیده شد که باید این روند ادامه پیدا کند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads