کد خبر: 204079 - تاریخ: شنبه، 22 آگوست 2020 - 08:55

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

حمایت از واحدهای تولیدی نیمه‌تمام استان گیلان در اولویت است

به گزارش خوبان، فرهاد دلق‌پوش ، حرکت در مسیر تحقق شعار جهش تولید را با تمام مشکلات و موانعی که در شرایط کنونی پدید آمده است را اولویت دولت و سازمان صنعت، معدن و تجارت خواند و در همین زمینه اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به واحد تولیدی گیلان در قالب رونق تولید می‌تواند بخشی از […]

به گزارش خوبان، فرهاد دلق‌پوش ، حرکت در مسیر تحقق شعار جهش تولید را با تمام مشکلات و موانعی که در شرایط کنونی پدید آمده است را اولویت دولت و سازمان صنعت، معدن و تجارت خواند و در همین زمینه اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به واحد تولیدی گیلان در قالب رونق تولید می‌تواند بخشی از مشکلات آن‌ها را رفع کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه تسهیلات مربوط به رونق تولید به طور معمول از ماه چهارم هر سال ابلاغ می‌شود تا در اختیار صاحبان واحدهای تولیدی قرار بگیرد عنوان کرد: از تیر ماه سال گذشته تا تیر ماه امسال به مدت یکسال کاری تسهیلات بسیار خوبی در قالب رونق و رفع موانع تولید به واحدهای تولیدی گیلان پرداخت شد.

دلق‌پوش حفظ و پاسداری از اشتغال و تولید موجود در کنار ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و رفع موانع تولید را رویکردهای مورد توجه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خواند و تصریح کرد: جلسات کارگروه‌ رفع موانع تولید و رونق تولید به شکل مستمر در گیلان برگزار و مشکلات و موانع فعالان بخش تولیدی استان احصاء می‌شود.

 وی با تأکید بر اینکه در مدت یکسال گذشته و از زمان ابلاغ تسهیلات رونق تولید چیزی در حدود هزار ۵۹۱ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گیلان پرداخت شده است افزود: پرداخت این تسهیلات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گیلان به تصویب رسید و بر این اساس به واحدهای تولیدی پرداخت شد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در پاسخ به این پرسش که اولویت‌های تعیین شده در برنامه‌های کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چه مواردی را شامل می‌شوند نیز خاطرنشان کرد: پشتیبانی و حمایت برای تکمیل واحدهای تولیدی نیمه‌تمام مشکل‌دار و ایجاد واحدهای جدید در گام بعدی از جمله این اهداف هستند.

دلق‌پوش با تأکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا و اپیدمی شدن آن تبعات و تأثیرات مخربی را بر روی فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و مشاغل مختلف در کشورمان و گیلان گذاشته است اظهار داشت: با تمام مشکلات به وجود آمده حوزه صنعت به خوبی وارد عمل شد تا نیاز فوری جامعه در بخش مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده‌ها را تأمین کند.

وی تغییر خطوط تولیدی برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان در دوران اوج شیوع ویروس کرونا جهت تأمین نیازهای استان به محصولاتی نظیر الکل، ماسک و دستکش مورد توجه قرار داد و گفت: تحریم‌های ظالمانه دشمن مشکلات عدیده‌ای را برای کشورمان به وجود آورد اما بدون شک همدلی و اتحاد تنها رمز موفقیت در این میدان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان مدیریت کردن صحیح اقتصاد کشور در شرایط حال حاضر را امری که باید توسط تمام مسئولان به ویژه متولیان مربوطه به خوبی انجام شود ذکر کرد و گفت: در کنار رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان باید از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای توسعه هر چه بیشتر گیلان استفاده کنیم.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads