کد خبر: 204067 - تاریخ: پنج‌شنبه، 20 آگوست 2020 - 18:24

فرماندار رشت:

رفع معضل بیکاری نیازمند بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی است

فرماندار رشت با بیان اینکه هیچ دولتی به تنهایی قادر به حل مشکل بیکاری نیست، گفت: در این راستا نیازمند بهره گیری مناسب از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران هستیم.

به گزارش خوبان، علی فتح اللهی  از واحد تولیدی نیمه اتوماتیک ماسک بهداشتی گیلان پارس و شرکت مرکزی و واحد انبارداری  گیلان بازدید کرد.

فرماندار رشت در حاشیه این بازدید ها با تاکید بر لزوم حمایت جدی واحدهای تولیدی و خدماتی، گفت: هیچ دولتی به تنهایی قادر به رفع معضل بیکاری نخواهد بود و تنها در سایهحضور فعالانه شرکت های خصوصی  وکارآفرین، می توان به دنبال رفع بیکاری در سطح جامعه بود.

مهندس فتح اللهی با اعلام آمادگی جهت حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان، گفت: در راستای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری، از همه ظرفیت های موجود جهت رفع مشکلات پیش روی بخش خصوصی و توسعه و گسترش واحدهای موفق استفاده می کنیم.

وی توجه به ارائه خدمات مطلوب به مشتریان از سوی واحدهای خدماتی را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با شیوع کرونا و  رعایت فاصله گذاری اجتماعی، باید راه اندازی فروشگاه های اینترنتی کالاها و خدمات به طور ویژه از سوی فروشگاه های زنجیره ای در دستور کار قرار گیرد.

 

انتهای پیام/۱۳۳۲

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads