کد خبر: 204007 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 آگوست 2020 - 12:51

استاندار گیلان:

دستاوردهای صنعت دفاعی موجب امید آفرینی در جامعه است

استاندار گیلان گفت: فعالیت‌های اثربخش و دستاوردهای صنعت دفاعی ایران در چهار دهه گذشته موجب امید آفرینی در جامعه است.

به گزارش خوبان ، ارسلان زارع در دیدار نماینده ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گیلان و مدیران فعال در صنایع دفاعی استان، با گرامیداشت ۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی، با یادآوری دشمنی‌های استکبار جهانی علیه ملت و نظام اسلامی ایران، افزود: نمونه بارز این عداوت‌ها، در دوران هشت ساله دفاع مقدس تجلی پیدا کرد و در سال‌های اخیر به ویژه دو سال گذشته، تداوم تحریم‌های تحمیلی دولت استکباری آمریکا و مخالفان ملت، نظام و دولت جمهوری اسلامی تشدید شد.

وی راهکار توسعه کشور را مقابله با تهدیدها و تحریم معاندان نظام و مردم ایران عنوان و خاطرنشان کرد: بهترین راه، ایستادگی، مقاومت و تحقق برنامه‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی به ویژه در سال جهش تولید است که توسط رهبر معظم انقلاب مشخص و توسط دولت نیز برنامه‌ریزی شده است.

استاندار گیلان به حضور مستمر و فعالانه ایران در عرصه دیپلماسی اقتصادی و تلاش‌های اثربخش در جهت خوداتکایی و استقلال داخلی اشاره کرد و گفت: بیان واقعیت‌ها و تعامل سازنده با کشورهای دنیا همواره از سیاست‌ها و برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران در سایه شعار راهبردی عزت، حکمت و مصلحت بوده و توفیقات اخیر منجر به شکست تحقیرآمیز آمریکا شده است.

زارع با اشاره به اینکه فارغ از هرگونه رویکرد دولت‌های استکباری تلاش برای خوداتکایی و استقلال داخلی همواره در اولویت برنامه‌ها قرار داشته و دارد، افزود: فعالیت‌های اثربخش صنعت دفاعی جمهوری اسلامی که در طول چهار دهه گذشته مایه مباهات همه ایرانیان بوده و در هر مناسبتی دستاوردهای خود را رونمایی می‌کند؛ منجر به امیدآفرینی برای جامعه و مردم شده و موجبات رضایت رهبری، رئیس‌جمهوری و ملت را فراهم کرده است.

وی به بازدیدهای خود از صنایع دفاعی گیلان و حضور فعالانه آنان در این عرصه اشاره و اضافه کرد: در جریان شیوع کرونا طی نزدیک به شش ماه اخیر نیز با تغییر خطوط تولید و ارائه اقلام بهداشتی مورد نیاز همچون ماسک و محلول‌های ضدعفونی‌کننده، به وضوح شاهد همراهی و همکاری فعالان عرصه صنعت دفاعی استان با مردم و مدیران بوده‌ایم.

زارع بودن در کنار مردم در شرایط خاص و حوادث همچون کرونا و نیز حرکت متناسب با شعار جهش تولید را از نقاط قوت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان و اضافه کرد: دستگاه‌ها باید نیازمندی‌های مرتبط با تولیدات صنایع دفاعی که در مجموعه‌های وزارت دفاع تولید می‌شوند را از این طریق تأمین نمایند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads