کد خبر: 203997 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 آگوست 2020 - 09:35

رئیس سازمان صمت گیلان:

پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تسهیلات رونق تولید در گیلان/ کسب جایگاه سوم

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به رتبه سوم استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور، گفت: تاکنون هزار و ۵۹۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.

به گزارش  خوبان، فرهاد دلق پوش پیش از ظهر دوشنبه در جلسه‌ای با اشاره به اولویت‌های کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، اظهار کرد: تکمیل واحدهای تولیدی نیمه تمام مشکل دار و ایجاد واحدهای جدید در برنامه‌های این کارگروه است.

رئیس سازمان صمت گیلان افزود: سرمایه در گردش برای تأمین مواد اولیه به واحدها برای ادامه روند تولید و جلوگیری از بحران یکی از وظایف این کارگروه است.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان رتبه سوم کشوری در تعداد پرداخت تسهیلات در قالب رونق تولید را دارد، ادامه داد: تاکنون به هزار و ۷۰۳ واحد بر اساس مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان، بیش از هزار و ۵۹۱ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

دلق پوش به مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی در جریان ویروس کرونا و همچنین تحریم‌های ظالمانه اشاره کرو تصریح کرد: با توجه به کاهش ظرفیت برخی واحدهای تولیدی و مشکلات فروش و تأمین مواد اولیه در این برهه حساس اقتصادی جامعه، در خصوص دریافت مالیات از واحدهای صنعتی تقاضای مساعدت و همکاری دو سویه از امور مالیاتی را داریم.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads