کد خبر: 203949 - تاریخ: یکشنبه، 16 آگوست 2020 - 13:53

فرماندار رشت تاکید کرد؛

لزوم پیگیری ویژه و رفع موانع برای احداث پروژه سیتادیوم خمام

فرماندار رشت بر لزوم پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات اجرایی بزرگترین مجتمع فرهنگی، تجاری و تفریحی شمال کشور در رشت تاکید کرد.

 به گزارش خوبان خبر ، علی فتح اللهی روز گذشته در نشست کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری با بیان اینکه باید به دنبال این باشیم که کارهای ماندگار در شهرستان رقم بخورد، افزود: احداث پروژه بزرگ مرکز فرهنگی، تجاری و تفریحی سیتادیوم از جمله پروژه های با اهمیت شهرستان است که با راه اندازی آن زمینه جذب گردشگر و برگزاری رویدادهای فرهنگی بزرگ در شهرستان فراهم می شود.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم تسهیل در روند اداری سرمایه گذاری  برای کارآفرینان، گفت: اگر بخواهیم مشکل بیکاری را حل کنیم، باید با تمام توان از سرمایه گذاران و کارآفرینان حمایت کنیم.

وی با اشاره به کارکردهای فرهنگی پروژه سیتادیوم از قبیل سالن نمایشگاهی بزرگ، سالن های سینمایی و آمفی تئاتر کم نظیر در ایران و عرضه محصولات محلی و صنایع دستی در آن، گفت: با راه اندازی این مجتمع بزرگ برای ۷۰۰ نفر در فاز اول و با تکمیل نهایی آن برای ۲۵۰۰نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

مهندس فتح اللهی  درادامه با بیان اینکه نباید روند صدور مجوزها مشمول زمان شود، دستور داد: با توجه به اهمیت راه اندازی این پروژه، بخشدار خمام به صورت ویژه این پروژه را پیگیری و مسائل و مشکلات پیش روی آن را رفع نماید.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads