کد خبر: 203943 - تاریخ: یکشنبه، 16 آگوست 2020 - 09:29

نماینده ولی فقیه در گیلان:

حال گیلان خوب نیست/ نمایندگان گیلان در مجلس بیشتر تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه در مجموع وضعیت استان مطلوب نیست، گفت: نمایندگان استان در مجلس باید بیشتر تلاش کنند.

به گزارش خوبان، آیت‌الله رسول فلاحتی  روز گذشته در جلسه با مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به توانمندی‌ها و شرایط اقلیمی مناسب استان گفت: گیلان ظرفیت فراوانی برای پیشرفت و توسعه همه جانبه دارد که متأسفانه این ظرفیت در سال‌های گذشته مغفول مانده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برخی از مشکلات گیلان از جمله بیکاری، وجود واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، مشکل دیرپای پسماند و آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهر رود در مرکز استان، افزود: نمایندگان گیلان به عنوان وکلای مردم باید برای رفع مشکلات زیر ساختی استان و همچنین رونق تولید و تقویت صادرات با کشورهای حاشیه دریای خزر همت مضاعف داشته باشند.

امام جمعه رشت همدلی و هم آوایی در کنار وحدت رویه را عامل مهم رفع مشکلات و تنگناها در استان دانست و گفت: مسؤولان استان باید با همدلی و وحدت رویه بیشتر برای مردم کار و تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت گیلان در مجموع خوب نیست و بیش از این باید شکوفایی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: از نمایندگان می‌خواهیم همیشه پخته، کوتاه و بامطالعه در صحن مجلس سخن بگویند و مشکلات مردم منطقه خود را نیز حتماً در نظر داشته باشند.

رفع مشکلات اولویت نمایندگان گیلان در مجلس

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، گفت: اولویت نخست نمایندگان گیلان، رفع مشکلات و تقویت توانمندی‌های استان است.

احمد دنیا مالی با اشاره به لزوم تقویت رونق صادرات از گیلان، افزود: باید در بخش‌های مختلف استان با رونق تولید و تقویت صادرات غیر نفتی تحول ایجاد کنیم.

کد خبر 4999297
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads