کد خبر: 203939 - تاریخ: یکشنبه، 16 آگوست 2020 - 09:20

پرداخت ماهانه ۳۲۰ میلیارد تومان به مستمری بگیران گیلان

علی حسین نژاد  با بیان اینکه افزایش حقوق سال جاری مستمری بگیران خرداد ماه پرداخت شده و ماه های مربوط به فروردین و اردیبهشت نیز همراه با حقوق تیرماه واریز شده، افزود: پارسال در مجموع به طور متوسط ماهانه ۲۷۰ میلیارد تومان مستمری به این سه گروه پرداخت می شد.

به گزارش خوبان، علی حسین نژاد  با بیان اینکه افزایش حقوق سال جاری مستمری بگیران خرداد ماه پرداخت شده و ماه های مربوط به فروردین و اردیبهشت نیز همراه با حقوق تیرماه واریز شده، افزود: پارسال در مجموع به طور متوسط ماهانه ۲۷۰ میلیارد تومان مستمری به این سه گروه پرداخت می شد.

وی گفت : هم اکنون افزون بر ۱۳۶ هزار مستمری بگیر در گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

وی اظهار داشت: پارسال افزون بر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بابت انواع تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت تامین اجتماعی در این استان پرداخت شده است.

وی انواع مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگان را از تعهدات بلندمدت تامین اجتماعی عنوان و خاطر نشان کرد: غرامت دستمزد ایام بیماری، غرامت ایام بارداری، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن، هزینه سفر بیمار، کمک هزینه وسایل پزشکی “اروتز و پروتز” از جمله تعهدات کوتاه مدت تامین اجتماعی است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه پرداخت بیمه بیکاری از دیگر تعهدات تامین اجتماعی است، اظهار داشت: پارسال ۲۰۱ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری به هشت هزار و ۵۰۰ نفر توسط تامین اجتماعی گیلان پرداخت شده است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads