کد خبر: 203859 - تاریخ: جمعه، 14 آگوست 2020 - 15:49

شهردار خمام:

پیمانکار پروژه خیابان فرهنگ تغییر پیدا نکرده است / مجبور به شکایت فرد منتقد شده‌ام

شهردار خمام با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه‌ها مشکلات و موانعی متصور است، ادامه داد : با توجه به وقوع تاخیر در اجرای پروژه پل صحبت‌هایی درخصوص تغییر پیمانکار یا عدم قابلیت وی برای انجام کار مطرح شده، درحالی که صحیح نبوده و همان‌پیمانکار با قدرت، تحت نظارت مشاوری توانمند به کار خود ادامه داده و تاکنون ۲ مورد از ۶ شمع کوبیده و بتن‌ریزی شده است.

به گزارش خوبان خبر ؛ شهردار خمام با اشاره به سخنان خود در جلسه اخیر شورای اداری به‌منظور رعایت عدالت در توزیع آن، از افزایش اعتبار شهر خمام خبر داده و عنوان کرد : خوشبختانه بودجه‌ای که برای شهر خمام در نظر گرفته شده از شهرهای دیگر در بین بخش‌های شهرستان رشت بیشتر بوده است.

موسی فکور شب گذشته در جلسه مجموعه شهرداری و شورای شهر با زنان ورزشکار خمام، پروژه پل خیابان فرهنگ را پروژه‌ای سنگین قلمداد کرده و با بیان اینکه شورا و شهرداری در هیچ‌شهری از حوزه بخش‌های این‌شهرستان پروژه ۲ الی ۳ میلیارد تومانی را در شرایط بد اقتصادی آغاز نکرده و خطر نمی‌کند، تصریح کرد : با این‌پول می‌توانستیم کارهای سطحی انجام دهیم که مورد تشویق بسیاری‌از افراد واقع شود، اما کاری زیرساختی‌را برای پیشرفت شهر آغاز نموده‌ایم، که البته تملک زمین‌ها به‌منظور بازگشایی خیابان ۱۸ متری نیز کار کوچکی نبوده است.

این‌مسوول با بیان اینکه انتظار «به‌به و چه‌چه‌» نداشته و انتظار داریم به‌جای آنکه «پای ما را بکشند» دست ما را بگیرند تا به جلوتر قدم برداریم، افزود : در شرایطی پل خیابان فرهنگ اجرا می‌شود که بسیاری‌از سازمان‌ها و نهادها توان اجرای پروژه‌های خود را ندارند، همانند ساختمان کانون پرورش فکری در پارک آفتاب که پس‌از گذشت ۹ سال به بهره‌برداری نرسیده است.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه‌ها مشکلات و موانعی متصور است، ادامه داد : با توجه به وقوع تاخیر در اجرای پروژه پل صحبت‌هایی درخصوص تغییر پیمانکار یا عدم قابلیت وی برای انجام کار مطرح شده، درحالی که صحیح نبوده و همان‌پیمانکار با قدرت، تحت نظارت مشاوری توانمند به کار خود ادامه داده و تاکنون ۲ مورد از ۶ شمع کوبیده و بتن‌ریزی شده است.

 

فکور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکایت شهرداری از یک منتقد، یادآور شد : در طول عمر خود از کسی شکایت نکرده، اما مجبور به شکایت شده‌ام.
شهردار خمام با بیان اینکه فرد مذکور بارها علیه من و شورا نوشته یا سخن گفته، اذعان داشت : با این‌وجود توجهی به این‌موضوعات نداشته، چرا که گفته‌ایم کار و وظیفه خود را انجام خواهیم داد، اما زیرسوال بردن خدمات کارگران شهرداری پذیرفتنی نیست.

شهردار خمام با اشاره به اینکه نمی‌توانم در شرایطی‌که کارگران زحمتکش از ۵ صبح مشغول نظافت شهر بوده، اما گفته می‎شود شهر نظافت نمی‌شود سکوت اختیار کنم، ادامه داد : در اظهارات خود آورده‌ام که برای شخص خود شکایت نکرده و به‌شخصه هیچ شکایتی حتی اگر به بنده توهین شود ندارم، بلکه وقتی به پرسنلی‌که با کمترین حقوق و بیشترین زحمت در زمانی‌که شما خواب هستید به نظافت شهر می‌پردازند و حقوق عقب‌افتاده دارند که آن‌هم باید از درآمد شهرداری پرداخت شود، نمی‌توانم کوتاه بیایم ؛ چرا که باید حرمت کارگران حفظ شده و انتظار داریم تخریب صورت نگیرد.

 

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۸۵۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads