کد خبر: 203832 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 آگوست 2020 - 08:25

رئیس سازمان صمت گیلان:

۱۵۸ پرونده تخلف واحدهای صنفی در استان گیلان تشکیل شد

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به انجام ۲۸۱ مورد بازرسی از اصناف استان، گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۱۵۸ پرونده تخلف به ارزش ۹۵۲ میلیون ریال تشکیل شده است.

به گزارش خوبان، فرهاد دلق پوش عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به افزایش قیمت‌ها و فشار به اقشار آسیب پذیر جامعه در استان، اظهار کرد: بخشی از افزایش قیمت‌ها در سطح بازار متأثر از متغیرهای کلان اقتصادی حریم‌های ظالمانه و تغییرات نرخ ارز است.

وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار تلاش کرده تا بخشی از این فشارها را کاهش دهد، افزود: در همین راستا نظارت و بازرسی از اصناف در سطح استان گیلان تشدید شده است.

رئیس سازمان صمت گیلان در ادامه با اشاره به اینکه ۱۱۰ هزار واحد صنفی و سه هزار واحد صنعتی در استان فعال هستند، گفت: نیازمند تقویت و ارتقای امکانات لجستیکی این سازمان در راستای افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها هستیم که این موضوع به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارائه شده است.

وی در ادامه به انجام ۲۸۱ مورد بازرسی از اصناف و بازار استان گیلان در چهار ماه نخست امسال اشاره و تصریح کرد: در این بازرسی‌ها ۱۵۸ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۹۵۲ میلیون ریال تشکیل شده است.

دلق پوش به گستردگی حوزه حمل و نقل و ترانزیت تجاری و مرزی بودن استان گیلان اشاره و بیان کرد: تاکنون هشت هزار و ۱۷۸ حلقه لاستیک در استان گیلان توزیع شده است.

انتهای پیام/۳۲۵۶

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads