کد خبر: 203782 - تاریخ: سه‌شنبه، 11 آگوست 2020 - 12:34

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت عنوان کرد:

وضعیت میدان ولیعصر خمام در خور شأن مردم این منطقه نیست/ خشکبیجار؛ شهر جنگ زده / اقدامی برای تعریض خمام به خشکبیجار صورت نگرفته است

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت روز گذشته با اشاره به اینکه خشکبیجار از شهرهای محروم استان است، گفت: این شهر با توجه به اینکه سابقه ۵۰ ساله در ایجاد شهرداری همانند یک شهر جنگ زده است.

به گزارش خوبان خبر ؛ رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت روز گذشته در نشست با خبرنگاران در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به اینکه خشکبیجار از شهرهای محروم استان است، گفت: این شهر با توجه به اینکه سابقه ۵۰ ساله در ایجاد شهرداری همانند یک شهر جنگ زده است.

ابراهیم اخوان با بیان اینکه جاده خمام به خشکبیجار(جاده مرگ) قرار بود تعریض شود، افزود: تا الان کاری صورت نگرفته است. سال گذشته مرداد ماه معاون عمرانی استانداری و فرماندار و بخشی از مسئولان دیگر قول تعریض جاده خشکبیجار به خمام را دادند اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفت.

وی افزود: بالغ‌بر ۱۵۰ نفربر اثر حوادث رانندگی در این جاده فوت کرده‌اند و بارها وعده‌های فراوانی درباره رفع مشکلات این جاده داده شد اما هیچ‌کدام تحقق پیدا نکرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با اشاره به نبود شانه خاکی در جاده خشکبیجار و عدم تعریض جاده خمام به خشکبیجار خاطرنشان کرد: میدان ولیعصر خمام مدت‌هاست که بدون هیچ اِلمانی به حال خود رها شده است و وضعیت آن در خور شأن مردم استان نیست.

اخوان با اشاره به وضعیت عجیبی که در شهرداری خشکبیجار در سال‌های ۹۲ تا ۹۶ اتفاق افتاد، بیان کرد: شهردار وقت در آن سال‌ها تعداد ۶ فقره چک به مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان را در وجه خودش صادر و مبلغ آن را برداشت کرد و این موضوع را به‌تمامی دستگاه‌های نظارتی اعلام کردم اما متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی از بابت این تخلف آشکار مشاهده نشده است.

اخوان با گلایه از نمایندگان مجلس در عدم حمایت از شهر خشکبیجار گفت: نماینده مجلسی که الان چهارمین دوره ای است که در مجلس حضور دارد اگر هر بار یک کیلو قیر در جیب خودش می ریخت و به خشکبیجار می اورد تا الان مشکل برطرف می شد.

رییس شورای شهرستان رشت با بیان اینکه اگر مسئولان نمی توانند کاری بکنند وعده ندهند، تصریح کرد: فرمانداران که به شهرستان رشت می آیند فقط نمایش اجرا می کنند و هیچ قدمی برای این شهر بر نمی‌دارند.

منبع: تسینم و فارس

 انتهای پیام/۱۳۲۳۲۱

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads