کد خبر: 203771 - تاریخ: سه‌شنبه، 11 آگوست 2020 - 08:39

نظارت بر تاسیسات گردشگری گیلان تشدید می شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان اعلام کرد:با توجه به اعلام وضعیت قرمز کرونا در استان نظارت بر تاسیسات گردشگری تشدید می شود.

به گزارش خوبان، حمید رضا آذرپور با بیان اینکه شرایط عمومی اماکن در ارزیابی های فعلی مثبت ارزیابی شده است، افزود: این نظارت و بازرسی همچنان تا پایان فصل تابستان به دلیل امنیت خاطر گردشگران ادامه خواهد یافت.
وی با تاکید بر انجام بازدیدهای نظارتی مستمر و ویژه اظهار داشت: در چهارماهه نخست امسال ۵۲۵ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری گیلان با هدف تامین امنیت و سلامت گردشگران در مقابل شیوع ویروس کرونا انجام شده است.
وی با بیان اینکه طی مدت یادشده ۶۶ شکایت ثبت شده است، گفت : بازدید های انجام شده منجر به ۶۰ تذکر، ۵۱ اخطار و یک مورد تعطیلی شده است.
آذرپور در پی اعلام شکایات و بروز مشکلات برای تعدادی از راهنمایان گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی به این مجموعه ها هشدار داد تا از همکاری با افراد سودجو و ناشناس خودداری کنند.
وی با بیان به اینکه در چند روز اخیر شاهد سوء استفاده افراد از مجوز دفاتر و کارت راهنمایان بوده‌ایم از راهنمایان و دفاتر خدمات مسافرتی خواست: تحت هیچ شرایطی با افرادی که هویت آنان برایشان محرز نیست، همکاری نکنند.

انتهای پیام/۸۵۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads