کد خبر: 203721 - تاریخ: یکشنبه، 9 آگوست 2020 - 08:46

مدیرعامل شرکت گاز گیلان

۲۴ روستای صعب العبور گیلان گاز رسانی می شود

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از اجرای عملیات گاز رسانی به ۲۴ روستای صعب العبور استان خبر داد.

به گزارش خوبان، حسین اکبر روز یکشنبه افزود: با تکمیل عملیات گازرسانی به این روستاها بیش از ۵۵۰ خانوار به مجموع مشترکان گاز در استان افزوده می شود و درصد بهره مندی روستائیان استان از گاز  به ۹۵.۵ درصد می رسد.

وی با بیان اینکه تا کنون ۲ هزار و ۳۵ روستای استان گازرسانی شده است ، خاطر نشان کرد: این شرکت برای گازرسانی به مناطق روستایی باقیمانده واجد شرایط و افزایش درصد برخورداری گاز روستایی به بالای ۹۷ درصد در استان برنامه ریزی کرده است.

در استان حدود ۲ هزار  ۵۰۰ روستا وجود دارد.

وی با بیان این که سال گذشته ۴۸ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند، افزود: پارسال، ۱۸ هزار و ۳۴۰ مشترک شهری و ۱۷ هزار و ۷۲ روستایی به تعداد مشترکان گاز استان افزوده شد که در مجموع اشتراک‌پذیری صورت گرفته در سال گذشته، ۳۵ هزار و ۵۰۲ مشترک بوده است.
وی همچنین با بیان اینکه بیش از چهار هزار و ۳۵۰ مشترک جدید در تیرماه امسال افزوده شده است،گفت : این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۳۵ درصد افزایش دارد.

اکبر تصریح کرد: با جذب این تعداد مشترک جدید، مجموع مشترکان گاز در استان به یک میلیون و ۱۱۰ هزار مورد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان همچنین با اشاره به گاز رسانی به صنایع استان تصریح کرد: این شرکت با گازرسانی به بیش از ۹۰ درصد صنایع استان گام بلندی در راستای رونق و جهش تولید برداشته است.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۵۳  واحد صنعتی استان، با حجم جایگزینی ۲۵ هزارو ۹۸۰ مترمکعب در ساعت از گاز بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان همچنین مانیتورینگ ایستگاه ها را از دیگر اقدامات این شرکت برشمرد و گفت: برنامه ریزی لازم جهت مانیتورینگ همه ایستگاه‌های CGS و تمامی جایگاه‌های CNG انجام شده است، همچنین اقدامات لازم در ارتباط با مانیتورینگ ۲۰۰ ایستگاه صنایع انجام شده که در حال حاضر ۱۷۵ ایستگاه به اتمام رسیده و مابقی درحال انجام است.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads