کد خبر: 203670 - تاریخ: چهارشنبه، 5 آگوست 2020 - 23:47

فرماندار رشت :

رفع دغدغه های مردم باید اولویت دستگاه های اجرایی رشت باشد

فرماندار رشت با بیان اینکه اگر عملکرد و نگاه ما انقلابی باشد قطعاً کمتر شاهد مشکل در جامعه خواهیم بود، گفت: باید تلاش کنیم از مسیر مسئولیت خود خارج نشویم.

به گزارش خوبان، علی فتح اللهی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری رشت در فرمانداری این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان تبریک ایام و ١٧ مرداد روز خبرنگار، گفت: سر لوحه همه کارها تلاش و اثر گذاری در روند کاری است.

وی با بیان اینکه در حساس‌ترین برهه زمانی جمهوری اسلامی قرار داریم، افزود: دشمنان از هر حربه‌ای برای دور کردن ملت ایران از آرمان‌های خود استفاده می‌کنند. مسئولان به عنوان یک خدمتگذار باید به آحاد مردم بهترین خدمات را ارائه دهند.

فرماندار رشت با بیان اینکه اگر عملکرد و نگاه ما انقلابی باشد قطعاً کمتر شاهد مشکل در جامعه خواهیم بود، گفت: باید تلاش کنیم از مسیر مسئولیت خود خارج نشویم.

وی به تلاش دولت با وجود به رغم وجود مشکلات، فشارها و تحریم‌ها اشاره و تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های اعتباری شاهد اجرای پروژه‌های ملی در شهرستان رشت هستیم.

فتح اللهی با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان، بیان کرد: در فضای اداری نباید بدون ماسک فردی حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه احترام به ارباب رجوع در ادارات باید سرلوحه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع وظیفه مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی است.

فرماندار با اشاره به اینکه بیان کمبودها و وجود نقص هدف اصلی برگزاری شورای اداری است، افزود: رفع دغدغه مردم باید مهم‌ترین اولویت دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان دستگاه‌ها باید برای جذب اعتبارات را در اولویت قرار داده و تلاش کنند، تصریح کرد: در اجرای کیفی و انتخاب پیمانکار باید دقت شود و باید از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس برای جذب اعتبارات ملی استفاده شود.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads