کد خبر: 203652 - تاریخ: چهارشنبه، 5 آگوست 2020 - 09:14

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان:

برگزاری آزمون ارشد در ۲ شهرستان رشت و لاهیجان|داوطلبان با ماسک وارد حوزه‌ها شوند

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان اعلام کرد: آزمون کارشناسی ارشد با رعایت استانداردهای بهداشتی مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با بیماری کرونا برگزار می شود.

به گزارش خوبان، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در گیلان با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد روزهای پنجشنبه شانزدهم، جمعه هفدهم و شنبه هجدهم مرداد برگزار می‌شود، افزود: داوطلبان هیچگونه نگرانی در خصوص نحوه برگزاری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نداشته باشند.

ارسلان دمیرچی به ثبت نام حدود ۱۹ هزار داوطلب برای شرکت در این آزمون در گیلان اشاره کرد و افزود: تعداد داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد امسال حدود ۱۲ درصد بیشتر از پارسال است.

وی گفت: آزمون در ۲ شهرستان رشت و لاهیجان برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان تصریح کرد: همه داوطلبان با ماسک وارد حوزه‌ها شوند و درصورت نداشتن ماسک از ورود به حوزه‌های آزمون جلوگیری می‌شود.

ارسلان دمیرچی افزود: داوطلبان از داشتن وسایل شخصی همانند گوشی همراه خودداری کنند.

وی با بیان اینکه امسال به خاطر شرایط ویژه بیماری کرونا تعداد حوزه های آزمون افزایش یافته است، گفت: در سال های گذشته حوزه های آزمون، مراکز زیرمجموعه دانشگاه گیلان بود که امسال به خاطر بیشتر شدن فاصله داوطلبان از ظرفیت دانشگاه های آزاد، پیام نور، آموزش و پرورش و برخی موسسات آموزشی استفاده شده تا تعداد حوزه‌ها افزایش یابد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان افزود: محیط حوزه‌های آزمون یک روز قبل از آزمون و در آخرین ساعات باقی مانده به آغاز آزمون ضدعفونی می‌شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads