کد خبر: 203639 - تاریخ: سه‌شنبه، 4 آگوست 2020 - 14:19

پیشرفت کشور در گرو ارتقای مشارکت مردم و اعتماد متقابل بین مردم و مسئولین است

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم استفاده مناسب از ظرفیت احزاب جهت توسعه کشور، گفت: برای موفقیت در پیشرفت کشور بیش از هر چیزی، نیازمند مشارکت مردم و ایجاد اعتماد متقابل بین مردم و مسئولین هستیم.

به گزارش خوبان، علی فتح اللهی در نشست با اعضای خانه احزاب استان گیلان با بیان اینکه انقلاب ما بر مبنای مردم شکل گرفت و مردم جایگاه ویژه ای در حکومت دارند، افزود: باید همواره به دنبال حفظ جایگاه مردم  و خدمتگزاری به آنان باشیم.

وی جمهوری اسلامی را تنها حکومتی عنوان کرد که در راس آن ولی فقیه جامع الشرایط قرار دارد و خاطرنشان کرد: در این حکومت مسئولیت تمامی فعالیت های اجرایی و توسعه ای بر عهده دولت است، بنابراین همه کسانی که به معنای واقعی دوستدار نظام و به دنبال خدمتگزاری به مردم هستند باید به دولت در این راستا کمک کنند.

فرماندار شهرستان رشت عدم وجود درک صحیح از شرایط کشور را بزرگترین آسیب دانست و تاکید کرد: ما نیازمند نگاه همه جانبه به توسعه و ایجاد توسعه متوازن هستیم و باید در کنار اقدامات توسعه گرایانه، به دنبال ایجاد زیرساخت های مناسب باشیم.

مهندس فتح اللهی با اشاره به لزوم نقش آفرینی پر رنگ احزاب در همه رویدادهای سیاسی اجتماعی، گفت: برای موفقیت در پیشرفت کشور بیش از هر چیزی، نیازمند مشارکت خود مردم و ایجاد اعتماد متقابل بین مردم و مسئولین هستیم.

وی با تشریح اقدامات صورت پذیرفته از سوی فرمانداری در جهت اشتغالزایی در سطح شهرستان رشت، افزود: احصای ظرفیت های سرمایه گذاری و مشکلات پیش روی شرکت ها و کارخانجات، تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) جهت راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال و برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت های گردشگری از جمله این اقدامات است.

فرماندار رشت با تاکید بر تاثیرگذاری احزاب در روشنگری جامعه، اظهار داشت: باید شرایطی را فراهم کنیم که از ظرفیت احزاب به درستی استفاده شود و در این راستا آمادگی داریم نشست های دوره ای را با نمایندگان همه احزاب به صورت موضوعی و هدفمند برگزار نماییم.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads