کد خبر: 203596 - تاریخ: دوشنبه، 3 آگوست 2020 - 15:01

مدیر شعبه گیلان بنیاد نیکوکاری:

۲۰۰ خانواده ایتام و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان هستند

دیر شعبه گیلان بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۰ خانواده ایتام و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان این استان هستند.

به گزارش خوبان، مدیر شعبه گیلان بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۰ خانواده ایتام و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان این استان هستند، اظهار کرد: خیرین بازوان توانمند بنیاد نیکوکاری جهت حمایت از افراد تحت پوشش و زنان سرپرست خانوار هستند که هر خیر به میزان مشخصی خیرات می‌کند. 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه افزود: در ایام نوروز پویشی بانام سین امسال سلامتی توسط این بنیاد با همکاری خیرین انجام شد که اقلام بهداشتی و ضروری تهیه و بین خانواده‌های تحت پوشش بنیاد توزیع شد.

رضا خیرخواه با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های خانواده‌های کم برخوردار معضل درآوردن نان بود که با توجه به شیوع کرونا این معضل بیشتر نیز شده بود، تصریح کرد: پویشی در این زمینه بانام کرونان توسط بنیاد آغاز به کارکرد که علاوه بر تأمین اقلام بهداشتی برای افراد تحت پوشش، به همه ۲۰۰ خانوار تحت پوشش بنیاد سبد حمایتی نیز تهیه و توزیع کرده است.

مدیر شعبه گیلان بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان با بیان اینکه در شهریورماه نیز کمپین مداد نارنجی انجام می‌شود، گفت: تهیه پک لوازم‌التحریر برای دانش آموزان با همکاری خیرین از اهداف این طرح است تا دانش آموزان نیازمند مشکلی در این زمینه برای ادامه تحصیل نداشته باشند و از خیرین درخواست می‌شود تا در این زمینه نیز همکاری کنند.

وی با اشاره به تجهیز بزرگ‌ترین مدرسه اوتیسم در منطقه غرب آسیا از اول مردادماه سال جاری در اصفهان بیان کرد: این مدرسه در سال ۹۶ احداث‌شده و اکنون حامیان گیلانی به همراه حامیان ۱۲ شعبه دیگر دست‌های مهربان در کل کشور در قالب کمپین بزرگ صدای اوتیسم، در حال تجهیز این مدرسه برای بهره‌برداری کودکان اوتیسم هستند.

انتهای پیام/۰۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads