کد خبر: 203521 - تاریخ: شنبه، 1 آگوست 2020 - 09:41

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان:

مشکلات ۸۰ واحد تولیدی استان گیلان مورد رسیدگی قضایی قرار گرفت

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون مشکلات ۸۰ واحد تولیدی گیلان حل و فصل شده است.

به گزارش خوبان، احمد آقایی، تأکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر مبنی بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بسترسازی برای جهش تولید در سال ۹۹ را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون مشکلات ۸۰ واحد تولیدی گیلان مورد رسیدگی قرار گرفته و حل و فصل شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه دستگاه قضایی نیز همانند سایر دستگاه‌ها و نهادها برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار جهش تولید فعالیت می‌کند عنوان کرد: دستگاه قضایی از سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری خوبی که انجام داده است در این زمینه همواره نهادی پیشتاز بوده است.

آقایی تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی که دارای کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلفی است را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: پیگیری و انجام حمایت‌های حقوقی از تولیدکنندگان، کارخانجات، بازرگانان، تجار و فعالان اقتصادی از جمله اهدافی است که توسط این کارگروه‌ها و کمیته‌ها دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در سال ۹۹ نخستین اقدام اثربخش و مهم خود را در راستای پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری آغاز کرد افزود: امسال در راستای تکریم تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان داخلی و فعالان اقتصادی دفتر کارگروه اقتصاد مقاومتی گیلان در اتاق بازرگانی استان راه‌اندازی شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه ماهانه یکبار مشکلات تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی در این دفتر مورد رسیدگی قرار می‌گیرد اظهار داشت: برداشتن مشکلات و موانعی که در مسیر فعالیت تولیدکنندگان و بازرگانان وجود دارد و کمک به آن‌ها در چهارچوب ضوابط به شکل ویژه در دستور کار قرار دارد.

آقایی جلوگیری از توقف چرخه تولید و صنعت استان گیلان، ممانعت از بیکار شدن کارگران و جلوگیری از تعطیلی کارخانجات را اصولی که طبق دستورالعمل‌ها مورد پیگیری قرار می‌گیرد خواند و گفت: از ابتدای امسال تاکنون در رده مسئولان ۳ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و بیش از ۱۰ جلسه کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی در گیلان تشکیل شد.

وی حل و فصل و رفع مشکلات بیش از ۸۰ واحد تولیدی استان گیلان و پیگیری مسائل و دغدغه‌های آنان را از جمله رهاوردهای موفقیت‌آمیز برگزاری این جلسات اعلام کرد و بیان داشت: دستگاه قضایی برای عملیاتی شدن منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری اهتمام بسیار بالایی دارد و در این امر همواره پیشتاز است.

انتهای پیام/۶۱۴/س


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads