کد خبر: 203504 - تاریخ: جمعه، 31 جولای 2020 - 12:19

استاندار گیلان:

بنگاه‌های اقتصادی راکد در استان احیا می‌شوند

استاندار گیلان با اشاره به ورود ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای محرومیت‌زدایی در استان گفت: بنگاه‌های اقتصادی راکد احیا می‌شوند.

به گزارش خوبان،  ارسلان زارع در جلسه برنامه‌ریزی برای انجام سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های عمرانی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت در گیلان اظهار داشت: تا به امروز پروژه‌های کوچک و متوسط با ارزش ۱۹۰ میلیارد تومان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در گیلان جرا شده و باید با تلاش بیشتر در صدد جبران عقب‌ماندگی‌های این استان باشیم.

استاندار گیلان با اشاره به خدمات ارزنده ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاها نظیر ساخت مساجد و مدرسه بیان کرد: آمادگی داریم که برای توسعه شهری و روستایی در استان گیلان از ظرفیت این ستاد استفاده کرده و کمبودها و نواقص خود را جبران کنیم.

وی با اعلام آمادگی مبنی بر همکاری با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای محرومیت‌زدایی در استان گیلان تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار و سرمایه گذاری در بنگاه‌های اقتصادی در حال رکود و جبران عقب‌ماندگی‌ها در حوزه‌های مختلف استان گیلان آمادگی داریم که با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همکاری کنیم.

زارع با بیان اینکه احداث ساختمان مرکز درمان ناشنوایان در شهر رشت به‌عنوان پایلوت در شمال کشور نیازمند اعتبارات قابل توجه است عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در اجرای طرح ملی مسکن نیز همکاری خوبی داشته و تمرکز ما احداث واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای حداقل دو معلول است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر توجه بیشتر به توسعه مشاغل خرد و خانگی خاطرنشان کرد: به دستگاه‌های اجرایی تاکید شده است که از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای گسترش مشاغل خانگی در حوزه‌های مختلف استفاده کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان گیلان با توجه به شرایط فعلی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد و در این راه از ظرفیت نهادهای مذکور استفاده شود افزود: دو شرکت بزرگ داروسازی تحت پوشش ستاد نیز برای توسعه فعالیت‌های خود اعلام آمادگی کردند.

امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز در این جلسه بیان داشت: اولویت کاری بنیاد برکت محرومیت زدایی در سراسر کشور است و در استان گیلان نیز در سال‌های اخیر طرح‌های مختلفی در حوزه اقتصادی و رفع محرومیت انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/۶۱۳/س

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads