کد خبر: 203479 - تاریخ: چهارشنبه، 29 جولای 2020 - 16:01

استاندار گیلان

تکمیل و بهره برداری از پروژه های در دست اجرا در اولویت است

– استاندار گیلان با اشاره به تلاش برای عمران و آبادانی به رغم تنگناهای اقتصادی و تحریم ها، گفت: تکمیل و بهره برداری پروژه های در دست اجرا در اولویت قرار دارد.

به گزارش خوبان،  ارسلان زارع صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از دو پروژه عمرانی در دست اجرای شهرستان رشت، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به رغم وجود تنگناهای اقتصادی و تحریم‌های موجود دولت در زمینه اجرای طرح‌ها و عمران و آبادانی کشور تلاش کرده است.

وی با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های در دست اجرای از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است، گفت: در استان گیلان نیز این موضوع باید از سوی دستگاه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به پروژه بهسازی و چهار خطه کردن محور رشت-جیرده، ادامه داد: این پروژه به طول ۹ کیلومتر در دست اجرا است که بهره برداری از آن با توجه به پرحجم بودن ترافیک در این محور بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی به پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی این پروژه اشاره و تصریح کرد: با توجه به ایجاد مشکل در انجام تعهدات مالی، این پروژه از زمان بندی پیش بینی شده عقب بوده که باید پروژه با شتاب بیشتری انجام شود.

زارع همچنین با اشاره به پروژه خط انتقال فاضلاب جنوبی شهر رشت و با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه در حفظ محیط زیست بسیار مهم و تأثیرگذار است، گفت: ظرفیت این خط انتقال ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب فاضلاب است.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای پروژه‌های برای حفظ محیط زیست در شهرستان رشت، گفت: با تکمیل تصفیه خانه دوم شهر رشت، جمع آوری فاضلاب از این مسیر و بالادست گوهر رود، پس آب ورودی به زرجوب در حد استاندارد شده و استفاده زیست محیطی دارد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads