کد خبر: 203464 - تاریخ: چهارشنبه، 29 جولای 2020 - 09:07

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

آغاز توزیع نهاده‌های دامی بین مرغداری‌های گیلان/ واحدهای متخلف سهمی از نهاده‌ها نمی‌برند

آغاز توزیع نهاده‌های دامی بین مرغداری‌های گیلان/ واحدهای متخلف سهمی از نهاده‌ها نمی‌برند

به گزارش خوبان، فرهاد دلق‌پوش ، از اعلام آمادگی اداره‌کل پشتیبانی امور دام استان گیلان مبنی بر توزیع ۳۷ تن گوشت منجمد خبر داد و اظهار داشت: توزیع نهاده‌های دامی در بین واحدهایی که این نهاده‌ها را با قیمت مصوب دریافت کرده اما مرغ تولیدی خود را به کشتارگاه‌ها ارائه نمی‌دهند ممنوع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع نهاده‌های دامی با قیمت مصوب در بین مرغداری‌های استان سخن گفت و عنوان کرد: بر اساس تصمیم و مصوبه ستاد تنظیم بازار گیلان توزیع نهاده‌های دامی هدفمندتر خواهد شد و واحدهایی که نهاده‌های لازم را دریافت می‌کنند باید مرغ تولیدی خود را به کشتارگاه‌ها ارائه کنند.

دلق‌پوش با بیان اینکه در صورت عدم اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار استان گیلان در مورد شرایط اعطاء نهاده‌های دامی توسط واحدهای تولیدی، تا اطلاع ثانوی نهاده‌های دامی به آن‌ها تحویل داده نمی‌شود تصریح کرد: مرغ مورد نیاز گیلان روزانه حداقل ۲۰۰ تن برآورد شده که شرکت‌های زنجیره تأمین باید نسبت به آن اقدام کنند.

وی ضرورت تداوم فعالیت تیم‌های نظارتی در قالب انجام گشت‌های مشترک را امری لازم و ضروری تلقی کرد و با بیان اینکه انجام این اقدام همچنان در دستور کار قرار دارد ابراز داشت: در جهت کنترل و تثبیت شرایط بازار و برای حمایت مؤثر از مردم فعالیت تیم‌های نظارتی در قالب گشت‌های مشترک تداوم پیدا می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان انجام گشت‌های نظارتی به شکل عینی و مشهودتر از قبل را در سطح استان مورد تأکید قرار داد و گفت: انتظار داریم مراجع تأمین کننده کالا شامل واحدهای تولیدی، شرکت‌های پخش، اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های ذیربط برای مبارزه با گرانفروشی و احتکار همکاری بیشتری داشته باشند.

دلق‌پوش بزرگترین کمک به بخش تولید را رفع موانع و پشتیبانی مالی و اجرایی از بخش تولید تلقی کرد و ابراز داشت: با وجود برخی مشکلات موجود در حوزه کسب و کار، این قشر در کشور همچنان در حال کار و تلاش است از طرفی در شرایط تحریمی، بیش از هر زمان دیگری، نیازمند حمایت از تولید داخلی هستیم.

وی سهم اشتغال پایدار صنعتی گیلان را در مقایسه با کشور بیش از ۳ و ۷ دهم درصد اعلام کرد و با تأکید بر اینکه استان از حیث اشتغال صنعتی رتبه ۱۲ کشور را به خود اختصاص داده است افزود: گیلان با وجود نزدیک به سه هزار واحد صنعتی توانسته است برای ۸۷ هزار و ۴۵۴ نفر به صورت مستقیم در بخش صنعت اشتغال ایجاد کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان رتبه نهم استان از لحاظ تعداد واحدهای صنعتی رتبه را نیز مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: تکلیف بزرگی بر عهده فعالان عرصه صنعت و معدن در جهت تحقق اهداف سال جهش تولید قرار داده شده است که امیدواریم در سایه تلاش و همدلی همه بخش‌های مرتبط عملیاتی شود.

انتهای پیام/۶۱۴/ ز


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads