کد خبر: 203342 - تاریخ: جمعه، 24 جولای 2020 - 09:45

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

بیمارستان‌های گیلان مشکل کمبود تجهیزات حفاظت فردی ندارند

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بیمارستان‌های استان مشکل کمبود تجهیزات حفاظت فردی ندارند گفت: برنامه ذخیره‌سازی وسائل حفاظت فردی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خوبان، فیروز سرودی ،با تأکید بر اینکه برنامه ذخیره‌سازی وسائل و تجهیزات حفاظت فردی برای شش ماهه دوم سال در دستور کار قرار دارد اظهار داشت: در حال حاضر بیمارستان‌های استان گیلان مشکل کمبود تجهیزات حفاظت فردی ندارند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با رد هرگونه کمبود تجهیزات حفاظت فردی در بیمارستان‌های استان عنوان کرد: با تمهیداتی که اندیشیده شده است مشکلاتی در این بخش نداریم از سوی دیگر در خود استان گیلان نیز تجهیزات حفاظت فردی تولید می‌شود.

سرودی با تأکید بر اینکه تجهیزات حفاظت فردی مورد نیاز بیمارستان‌های گیلان علاوه بر تولید در داخل استان با کمک وزارت بهداشت در اختیار مراکز درمانی قرار می‌گیرد تصریح کرد: گان، ماسک، دستکش و لوازمی نظیر این‌ها از جمله این وسایل محسوب می‌شوند.

وی همکاری و مساعدت خیران و جامعه نیکوکاران برای کمک به بخش بهداشت و درمان را در شرایط بحران شیوع کرونا قابل تقدیر ارزیابی کرد و اظهار داشت: خیرین همواره یاری کننده دانشگاه علوم پزشکی گیلان بوده‌اند و حمایت آنان همچنان نیز ادامه دارد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز خیران به صورت خودجوش کمک‌های خوبی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان داشتند افزود: در کنار فداکاری کادر بهداشت و درمان نیکوکاران نیز اقدامات اثربخشی را تاکنون انجام داده‌اند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads