کد خبر: 203339 - تاریخ: جمعه، 24 جولای 2020 - 09:29

اسلامی در رودبار مطرح کرد:

۵۱۷ کیلومتر آزاد راه تا خرداد ۱۴۰۰ افتتاح می شود/ اتوبان قزوین – رشت مشکل اعتباری ندارد

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تا خرداد ماه سال آینده ۵۱۷ کیلومتر آزاد راه در کشور افتتاح می شود، گفت: برای تکمیل پروژه اتوبان قزوین – رشت مشکل اعتباری ندارد.

به گزارش خوبان، محمد اسلامی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از اجرای پروژه هشت کیلومتر باقیمانده اتوبان قزوین – رشت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تکمیل و بهره برداری از هشت کیلومتر باقیمانده اتوبان- قزوین رشت یکی از دغدغه‌های همه مردم به ویژه مردم این منطقه است.

وی با اشاره به روند اجرای این پروژه بعد از سال‌های از آغاز آن، افزود: با تصمیمات اتخاذ شده در سال گذشته و دستور رئیس جمهور تکمیل این پروژه آغاز شد.

وزیر راه با بیان اینکه عملیات کارگاهی این پروژه به صورت فعال در حال انجام است، گفت: امیدواریم با دو شیفت کاری تیم‌های اجرایی این پروژه در زمان بندی تعیین شده یعنی بهار سال آینده به بهره برداری برسد.

وی در ادامه با اشاره به سختی این کار بر روی این پروژه، افزود: در زمینه اعتبارات نیز مشکلی وجود نداشته و منابع لازم پیش بینی شده است.

اسلامی با بیان اینکه ۱۳۹ طرح جهش تولید در این وزارتخانه برای امسال تعریف شده است، گفت: تا خرداد سال آینده ۵۱۷ کیلومتر آزاد راه از جمله اتوبان قزوین – رشت را بهره برداری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه از ماه جاری پروژه‌های اجرا شده به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ها مجموع آزاد راه‌های کشور به ۳ هزار کیلومتر خواهد رسید که این موضوع سبب گسترش کیفیت عبور و مرور خواهد شد.

وزیر راه با بیان اینکه در بحث جهش تولید بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی کلیدی در دستور کار قرار دارد، گفت: بهره برداری از این طرح‌ها شریان‌های اصلی تردد در کشور را تکمیل می‌کند.

اسلامی با اشاره به وجود دو نگاه و رویکرد در وزارت راه، اظهار کرد: پروژه‌های پیشرفت و توسعه همانند آزار راه‌ها و بزرگراه‌ها و پروژه‌های محرومیت زدایی است دو رویکرد تعیین شده در این وزارتخانه بوده که به صورت متوازن دنبال می‌شود.

وی دامه داد: به دنبال اجرا و بهره برداری از طرح‌های ریلی، جاده‌ای و روستایی با مجموع ۵ هزار کیلومتر هستیم.

انتهای پیام/۱۵۶۵
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads