کد خبر: 203331 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 جولای 2020 - 21:24

رامین صفاری: فقط و فقط شهرداری و اداره برق خشکبیجار در این ماجرا مقصر نیستند

عذرخواهی عضو شورای شهر خشکبیجار از اختلاف بین شهرداری و اداره برق

به گزارش خوبان، چند روز پیش بود که برق شهرداری خشکبیجار به علت بدهی قطع شد و شهرداری هم به نشانه اعتراض، دو کامیون شن و گِل مقابل دربهای ورودی اداره برق خالی کرد! علی فتح الهی فرماندار رشت در واکنش به این اقدام گفته بود که نباید فرایند خدمت رسانی به مردم فدای اختلافات […]

به گزارش خوبان، چند روز پیش بود که برق شهرداری خشکبیجار به علت بدهی قطع شد و شهرداری هم به نشانه اعتراض، دو کامیون شن و گِل مقابل دربهای ورودی اداره برق خالی کرد!

علی فتح الهی فرماندار رشت در واکنش به این اقدام گفته بود که نباید فرایند خدمت رسانی به مردم فدای اختلافات بین اداره ها شود

در همین راستا رامین صفاری عضو شورای شهر خشکبیجار پیرامون درگیری شهرداری و اداره برق خشکبیجار توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

با تقدیم سلام و احترام خدمت مردم عزیز؛
در ابتدای امر باید خاطر نشان کنم هیچ‌گونه عذر و بهانه ای وجود نخواهد داشت که اتفاق اخیر ما بین شهرداری و اداره برق خشکبیجار را توجیه نماید، اینجانب به سهم خود به عنوان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر خشکبیجار مراتب عذرخواهی خود را به ساحت مقدس مردم شریف ایران، گیلان و همشهریان فهیم و نجیب شهرم اعلام می‌دارم.

با اشاره به بروز اینگونه اتفاقات که جز خدشه دار کردن افکار عمومی همشهریان در اقصی نقاط ایران چیزی دیگری به ارمغان نخواهد داشت، لازم است در این باره توضیحاتی جهت روشنگری تنویر افکار و اذهان عمومی ارائه نمایم؛

باتوجه به همکاری تنگاتنگ شهرداری خشکبیجار با اداره برق در بحران های مختلف از جمله جابجایی تیرهای برق در سطح شهر و هرس درختان در فصول مختلف به خصوص هنگام برف به جهت جلوگیری از قطع برق این انتظار می‌رفت که چنین مسئله ای از طریق گفتمان و تعامل فی مابین این دو مجموعه حل و فصل گردد.

لذا قطعی برق آن هم در ساعت اداری و حضور مراجعین مردمی در آن ساعت جهت انجام امور اداری باعث اتخاذ چنین تصمیمی از سوی عوامل شهرداری گریده که قابل ذکر است این مقوله هم نمیتواند توجیهی قابل قبول برای افکار عمومی باشد.

ناگفته نماند در اتفاق اخیر نمی‌توان انگشت اتهام را فقط و فقط به سوی این دو نهاد نشانه گرفت، اگر لایه های نهان بروز این حوادث را ریشه یابی نماییم، در می یابیم که مشکلات اقتصادی موجود، عدم تامین مالی و در آمد کافی و عدم تخصیص بودجه کافی از سوی مراجع ذی صلاح در اینگونه حوادث موثر است.

بیاییم واقع بینانه و منصفانه به این اتفاق توجه کنیم، آنچه واضح و مبرهن است، قطعا درآمد شهرداری خشکبیجار حتی با شهرهای همجوار خود قابل قیاس نیست بطوری که در پرداخت حق و حقوق پرسنل خود با مشکلات عدیده ای مواجه است، به طور مثال سهم ما از ۱۳ کیلومتر نوار ساحلی تنها جمع آوری زباله و مشکلات اجتماعی بوده است که می توانست این موهبت الهی منبع درآمدی مناسب برای رشد شهر و انجام امورات شهری و پرداخت بدهی های جاری باشد.

با این اوصاف نتیجه می‌گیریم و اعلام میداریم فقط و فقط شهرداری و اداره برق خشکبیجار در این ماجرا مقصر نبوده بلکه این ساختار معیوب در عدم تخصیص بودجه کافی برای شهرهایی نظیر خشکبیجار در اینگونه مسائل موثر است.

امیدوارم این مسئله ای که باعث آزرده خاطر شدن همشهریان عزیزم گردیده بهانه و عبرت خوبی برای رسیدگی جامع و نگاه ویژه مسئولین بالادستی به این شهر با قدمت ۸۵۰ ساله اما مظلوم، ولایتمدار و شهیدپرور و با مردمانی شریف و نجیب گردد.

رامین صفاری
عضو شورای اسلامی شهر خشکبیجار

 

انتهای پیام/۴۱۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads