کد خبر: 203252 - تاریخ: چهارشنبه، 22 جولای 2020 - 11:15

از سوی وزارت بهداشت:

مرکز خدمات جامع سلامت خمام ۱ به ‌عنوان مرکز تشخیص ویروس کرونا معرفی شد

فهرست مراکز جامع سلامت ۱۶ ساعته کرونا که افراد دارای علایم این‌بیماری می‌توانند به آنها مراجعه کنند اعلام شد، که نام مرکز جامع سلامت ۱ خمام در آن به چشم می‌خورد.

فهرست مراکز جامع سلامت ۱۶ ساعته کرونا که افراد دارای علایم این‌بیماری می‌توانند به آنها مراجعه کنند اعلام شد، که نام مرکز جامع سلامت ۱ خمام در آن به چشم می‌خورد.
مراکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت با شیوع ویروس کرونا در کشور با هدف غربالگری بیماران مشکوک به ویروس کرونا و کاهش مراجعین به بیمارستان‌ها راه اندازی شده و در این مراکز خدماتی همچون غربالگری، درمان سرپایی و ادامه مراقبت در منزل از جمله مشاوره، آموزش و تجویز دارو انجام می‌شود.

انجام اقدامات تشخیص و درمانی، در صورت لزوم انجام تست کرونا و ارجاع جهت بستری بیمار در بیمارستان و ادامه درمان در بیمارستان از دیگر خدمات این مراکز است.

مسوول مرکز جامع سلامت ۱ خمام  با بیان اینکه انجام تست کرونا بیش‌از یکماه است که در خمام درحال انجام است، عنوان کرد : تست کرونا برای افراد دارای شرایط از جمله علایم بیماری، شرایط سنی، بیماری‌های زمینه‌ای و دیگر الزامات تعریف‌شده از سوی وزارت بهداشت رایگان بوده، اما در موارد دیگر دارای هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۳۰ هزار تومان می‌باشد.
دکتر فاطمه شریفی با تاکید بر اینکه انجام تست در ساعات مشخصی انجام شده و باید از تجمعات خودداری گردد، تصریح کرد : شهروندان با مراجعه به مرکز شماره ۱ «جنب مسجد جامع» می‌توانند برای انجام تست وقت رزرو نمایند، که البته تست بیماران اورژانسی در همان‌زمان انجام میشود.

 

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads