کد خبر: 203169 - تاریخ: دوشنبه، 20 جولای 2020 - 12:48

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان:

پلمب ۲۳۰۰ واحد صنفی متخلف در گیلان؛ مردم تخلفات را به اداره اماکن گزارش کنند

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان با بیان اینکه امسال ۲ هزار و ۳۰۰ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شدند گفت: مردم هرگونه تخلف در بازار را به اداره اماکن گزارش کنند.

به گزارش خوبان خبر ،  سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور صبح امروز با تأکید بر اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ واحد صنفی متخلف در استان گیلان پلمپ شدند اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا از مردم می‌خواهیم هرگونه تخلف در بازار را به اداره اماکن گزارش کنند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان برخورد با عوامل مخل در بازار را برای کنترل شرایط امری لازم و ضروری خواند و عنوان کرد: عموم مردم و شهروندان استان گیلان می‌توانند تخلفات صنفی را به ستاد خبری ۲۱۷۸۹۲۱۸ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت به موارد مطرح شده از سوی آنان رسیدگی شود.

نجفی‌پور با تأکید بر اینکه بر اساس تصمیم ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی در گیلان ممنوع بوده و با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد شد تصریح کرد: روند نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی گیلان از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با جدیت و قاطعیت ادامه دارد.

وی الزام همه صاحبان واحدهای صنفی استان گیلان با توجه به شیوع ویروس کرونا نسبت به رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی را متذکر شد و تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۰ هزار واحدهای صنفی در استان گیلان مورد بازرسی قرار گرفته‌اند و موارد لازم به صاحبان این اماکن گوشزد شده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان اجرایی شدن مستمر نظارت و بازرسی‌ از سطح واحدهای صنفی را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۳۳۱ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و نکات بهداشتی مربوط به پیشگیری از ویروس کرونا در استان گیلان پلمب شدند.

نجفی‌پور با بیان اینکه هشت هزار و ۳۱۰ واحد صنفی نسبت به رعایت مقررات و ضوابط اعلام شده تعهد داده‌اند خاطرنشان کرد: طبق آمارها و مستندات موجود چیزی حدود شش هزار و ۹۰۹ واحد صنفی در استان گیلان اخطار دریافت کرده‌اند و در این راستا نسبت به رعایت قوانین صنفی و نکات بهداشتی موظف شدند.

انتهای پیام/۶۱۴/ ع

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads