کد خبر: 203113 - تاریخ: شنبه، 18 جولای 2020 - 08:45

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان:

بستری روزانه ۶۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان از بستری روزانه حدود ۶۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: شهروندان هشدارها را جدی بگیرند.

به گزارش خوبان، آبتین حیدرزاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۶۰ نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان گیلان به دلیل ابتلاء به کرونا بستری می‌شوند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه شهروندان به هشدارهای پزشکی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعم از استفاده از ماسک، شستن مداوم دست‌ها، افزود: این نکات باید از سوی شهروندان به ویژه زمانی که در محیط‌های عمومی حضور دارند با جدیت رعایت شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی و مسقف، گفت: استفاده از ماسک هم فرد و همه خانواده و اطرافیان وی را از ابتلاء به ویروس کرونا در امان داشته و زمینه کنترل ویروس را فراهم خواهد آورد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ویروس کرونا در بسیاری از مبتلایان بدون علامت است، تصریح کرد: رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در اماکن عمومی و مسقف سبب انتقال این ویروس به سایرین نیز خواهد شد.

حیدرزاده ادامه داد: در حال حاضر ۳۰۰ نفر به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads