کد خبر: 203078 - تاریخ: پنج‌شنبه، 16 جولای 2020 - 18:16

 رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت خبر داد:

کلیات بودجه داخلی شوراهای بخش های خمام ،خشکبیجار و لشت نشاء به تصویب رسید

در جلسه علنی شورای شهرستان رشت، بودجه داخلی شوراهای تابعه شهرستان رشت بررسی و با موافقت اعضای حاضر در جلسه تصویب شد.

 رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت پیش از ظهر امروز در بیست، وپنجمین جلسه عادی این شورا در ساختمان جلسات شورای شهرستان رشت با اشاره به اینکه متاسفانه در روزهای اخیر شاهد شیوع مجدد بیماری کرونا هستیم، اظهار کرد: امیدواریم با مراقبت‌های بهداشتی و توجه به هشدارها و پرهیز از حضور در مکان‌های شلوغ  بار دیگر این بیماری کنترل و به لطف الهی برای همیشه برطرف شود.

ابراهیم اخوان به بررسی بودجه داخلی سال ۹۹ شوراهای تابعه شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: بررسی، اصلاح و تفریغ بودجه جزو وظایف شوراها است و همه ساله باید نسبت به بررسی و تصویب بودجه همان سال اقدام شود .

 رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با بیان‌ اینکه طبق قانون شوراهای اسلامی شهرها می‌توانند حداکثر تا دو درصد بودجه سالانه خود را در جهت تامین هزینه‌های شوراهای فرادَست منظور کنند افزود: امروز کلیات بودجه شوراهای شهرهای تابع شهرستان رشت از جمله شورای شهر خشکبیجار، خمام، کوچصفهان، لشت‌نشاء، لولمان به‌غیر از سنگر را تصویب می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات تخصیص نیافته شوراها در سال ۹۸ را می‌توانیم وارد بودجه ۹۹ کنیم گفت: بودجه سال ۹۹ شورای شهر خشکبیجار حدود ۱۱۵ میلیون تومان، خمام حدود ۲۲۵ میلیون تومان، کوچصفهان حدود ۱۸۰ میلیون تومان، لشت‌نشاء حدود ۱۸۰ میلیون تومان و لولمان نیز حدود ۱۵۰ میلیون تومان پیش‌بینی شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads