کد خبر: 203067 - تاریخ: پنج‌شنبه، 16 جولای 2020 - 09:35

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان:

احداث ۳۲۴ مدرسه به دست خیرین مدرسه ساز گیلان

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان گفت: این مجمع از ابتدای فعالیت خود تا کنون ۳۲۴ مدرسه در گیلان احداث کرده و تحویل آموزش و پرورش داده اند.

به گزارش خوبان، بهمن یعقوبی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان در جلسه شورای آموزش و پرورش در شهرستان صومعه سرا با اشاره به اینکه با راه انداری مجمع خیرین مدرسه ساز، ساخت مدارس رشد بیشتری به خود گرفته است، گفت: ۶۴ مدرسه توسط خیرین گیلان در دست ساخت داریم که نشان از مشارکت مردم و خیران در این زمینه است.

وی تصریح کرد: راه اندازی این مجمع در صومعه سرا و سایر شهرستان و فعالیت خیران می‌تواند نقش موثری در خدمت رسانی به دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم داشته باشد.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان از اجرای طرح «آجر به آجر» در آموزش و پرورش گیلان خبر داد و گفت: برای تکمیل کردن پروژه‌های آموزشی و ساخت مدارس نیاز به طرح و اقدامی عملی داشتیم تادر این طرح فعالیت‌ها و مشارکت‌های مردمی ملموس‌تر باشد.

سیداحمد قدسی با اشاره به اینکه مردم وخیرین عهده دار ساخت بیش از یک سوم فضا‌های آموزشی کشور بوده اند، اظهارداشت: فرهنگ کمک و آموزش ریشه در فرهنگ ایرانی و اسلامی دارد و جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در این زمینه مهمترین سازمان مردم نهاد کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: تمامی اقشار جامعه می‌توانند با مشارکت در طرح «آجر به آجر» و با خرید و اهدای یک آجر در مدرسه‌سازی سهیم گردندتا دانش‌آموزان بتواند در مدارس باکیفیت و امکانات مناسب تحصیل کند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads