کد خبر: 202974 - تاریخ: یکشنبه، 12 جولای 2020 - 09:34

مدیرکل بیمه سلامت گیلان:

رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری در تمامی بیمارستان های دولتی گیلان

– مدیرکل بیمه سلامت گیلان از اجرای برنامه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری در تمامی بیمارستان های دولتی دانشگاهی استان خبر داد.

به گزارش خوبان، جمشید محمدی ، افزود: هفت بیمارستان خصوصی گیلان نیز وارد برنامه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری شده اند که سعی بر آن است این برنامه طی چهار ماه آینده در تمامی مراکز درمانی خصوصی استان شامل هشت بیمارستان خصوصی، چهار مرکز جراحی محدود، بیمارستان های ولیعصر(عج) نیروی دریایی و ۲۰۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم(ص) تامین اجتماعی اجرا شود.

وی با بیان اینکه در برنامه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری، برای ارائه خدمات در بیمارستان ها نیاز به دفترچه بیمه نیست و با ثبت کد ملی بیمار در سامانه، روند اقدامات درمانی نیز انجام می شود، اظهار داشت: کاهش هزینه ها، حذف کاغذ و الکترونیکی شدن خدمات از مزایای این برنامه است.

وی استحقاق سنجی را از دیگر برنامه های کشوری بیمه سلامت و اجرای آن در گیلان عنوان و خاطر نشان کرد: رفع همپوشانی بیمه‌ای از اهداف مهم اجرای این طرح است ودر آن بیمه شده در بیمارستان‌ ها با ارایه کارت ملی پس از کنترل همپوشانی بیمه‌ای، کد رهگیری دریافت کرده و از خدمات لازم برخوردار می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان با بیان اینکه مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت با مراجعه با سامانه هایی که در اختیار آنان قرار می گیرد، استحقاق سنجی را انجام می دهند، اضافه کرد: رفتن در مسیر الکترونیک در ارایه خدمات دهی به بیمه شدگان نقش مهمی دارد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads