کد خبر: 202943 - تاریخ: شنبه، 11 جولای 2020 - 10:49

تلاش برای کاهش قیمت مرغ و گوشت در گیلان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان گفت: با انجام پایش نهاده‌های دامی، نظارت بر عملکرد واحدهای توزیع کننده نهاده برای کاهش قیمت مرغ و گوشت در استان گیلان تلاش می‌شود.

به گزارش خوبان، محمد درویش‌کردار امروز در جمع خبرنگاران از تشکیل پرونده تخلف گرانفروشی برای ۲۰ شرکت در زمینه تامین انواع نهاده‌های دامی در گیلان خبر داد و گفت: بر اساس بررسی به عمل آمده و گشت‌های مشترک بازرسی با کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی مغایرت  زیادی در خصوص عرضه و قیمت فروش انواع نهاده‌ها و خوراک دام از سوی شرکت‌های واردکننده کشف شد.

وی افزود: در طرح پایش نهاده‌های دامی، نظارت بر عملکرد واحدهای توزیع کننده نهاده  در دستور کار جدی قرار دارد.

 درویش‌کردار ادامه داد: به صورت مستمر برای مهار گران‌فروشی و جلوگیری از اخلال در بازار و نهایتا کاهش قیمت مرغ و گوشت در گیلان تلاش می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان خاطرنشان کرد: با متخلفین عرضه عمده نهاده‌های دامی مماشات نخواهد شد و با دستگاه قضایی نیز هماهنگی لازم انجام شده است.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی تخلفات ارزیابی شده برای ۲۰ پرونده این شرکت بیش از ۷ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال بود که  به اداره کل تعزیرات  با مستندات لازم به منظور اعمال قانون ارسال شده است.

درویش کردار خواستار همکاری مرغداران و تشکلهای مربوطه برای پیگیری و برخورد با تخلفات موجود از طریق ارایه مستندات و اطلاعات صحیح شد.

انتهای پیام 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads